رفتن به مطلب

شکارچیان متخلف بوسیله کوکتل مولوتوف پاسگاه محیطبانی قمیشلو را به آتش کشیدند


ارسال های توصیه شده

[h=1]شکارچیان متخلف بوسیله کوکتل مولوتوف پاسگاه محیطبانی قمیشلو را به آتش کشیدند[/h]۲۷ شهریور ۱۳۹۳

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: عصر روز گذشته (چهارشنبه ۱۳۹۳/۶/۲۶) دو محیط بانان مستقر در پاسگاه قلعه یاور

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر ورود شکارچیان متخلف به پارک، عازم منطقه شده و در شب را در تعقیب و ردزنی متخلفین در کوه سپری کرده و به پاسگاه باز نمی گردند.

فرمانده یگان محیط زیست استان اصفهان گفت: نیمه های شب در حالیکه محیط بانان داخل پاسگاه حضور نداشتند گروهی از شکارچیان غیرمجاز وارد محیط بانی شده و پس از سرقت دو دستگاه موتورسیکلت تریل متعلق به دولت، با پرتاب کوکتل مولوتوف و مواد منفجره دست ساز به دورن پاسگاه، ساختمان محیط بانی قلعه یاور را به آتش می کشند.

مرتضی جمشیدیان افزود: پرتاب مواد منفجره ابتدا موجب انفجار، خرد شدن شیشه ها و درب پاسگاه و در نهایت منجر به آتش سوزی و سوختن محیط بانی شده است.

صبح امروز نیروهای آتش نشانی، پلیس آگاهی نجف آباد، فرماندهی انتظامی نجف آباد و نیروهای یگان محیط زیست در محل حادثه حاضر شده و ضمن خاموش نمودن آتش، بررسی ها برای شناسایی عوامل این حمله آغاز شده است.

جمشیدیان گفت: شکارچیان متخلف همچنین مقادیر زیادی میخ سه سر را در مسیر منتهی به پاسگاه روی زمین پخش کرده بودند تا در صورت حضور نیروهای امدادی و امنیتی تایر خوردوهای آنان پنچر شود که هم اکنون میخ ها نیز از سطح جاده جمع آوری شده است.

این حادثه به دلیل تشدید برخوردها طی یک ماه اخیر با شکارچیان غیرمجاز، دستگیری و توقیف اموال تعدادی از آنها از جمله توقیف چند دستگاه موتورسیکلت قاچاق و گران قیمت از متخلفین انجام شده است.

مرتضی جمشیدیان گفت: به لطف خدا در هنگام حادثه محیطبانان درون پاسگاه حضور نداشتند و در جریان این حادثه آسیبی به کسی وارد نشده است.

وی افزود: عاملین این تعرض با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی استان اصفهان بزودی شناسایی و دستگیر خواهند شد

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...