رفتن به مطلب

Ecolean Air Aeptic


Mahdi Eng

ارسال های توصیه شده

1.jpg

Ecolean يکي از شرکت هاي توليدکننده بسته بندي در سوئد مي باشد. سيستم هاي بسته بندي اين شرکت در صنعت محصولات لبني و غذاهاي مايع مورد استفاده قرار مي گيرد. توليد بسته بندي هاي مدرن و سبک وزن از سياست هاي اين شرکت براي کاهش اثرات تخريبي زيست محيطي است. اين شرکت که در سال 1996 تأسيسشده بزرگ ترين بازار خود را در کشورهاي روسيه و چين دارد. لازم به ذکر است محصولات اين شرکت در بيش از 30 کشور توزيع مي شوند.

 

بسته بندي جديد اين شرکت در مارچ 2014 به صورت تجاري توليد شده است. اين بسته بندي با نام تجاري Ecolean Air Aeptic به صورت شفاف و با ويژگي پرکني به روش اسپتيک عرضه مي شود. شفافيت و وزن سبک اين بسته بندي موجب ارتقاء جايگاه آن در بازار محصولات مشابه شده است.

بسته بندي جديد Ecolean قابليت مشاهده محصول درون بسته بندي را به مشتريان عرضه مي کند. اين محصول اولين بسته بندي در نوع خود است که توانسته شفافيت را با ويژگي بسته هاي پرکني به روش اسپتيک ترکيب نمايد. Ecolean براي بسته بندي انواع مختلف نوشيدني هاي سبک بدون گازمانند چاي سرد و ليموناد بسيار مناسب است.

يکي ديگر از ويژگي هاي اين بسته بندي چاپ پذيري بالاي آن مي باشد. توليدکننده به وسيله چاپ با کيفيت تصاوير تبليغاتي ميتواند به معرفي بهتر محصولات خود بپردازد.

بسته بندي Ecolean Air Aeptic داراي کم ترين اثرات زيست محيطي مي باشد.

Peter Nilson مديرعامل Ecolean مي گويد: اين بسته بندي را مي توان به صورت ايستا توليد کرد که قابليت قرارگرفتن در قفسه شلوغ فروشگاه ها را دارد. علاوه بر اين پس از مصرف اين بسته بندي تبديل به يک لايه فيلم با سطح صاف شده که فضاي بسيار کمي را در زباله هاي خانگي اشغال مي کند.

اين بسته بندي در اندازه هاي 200 و 250 ميلي ليتري طراحي و توليد شده است. بخش تحقيق و توسعه شرکت اميدوار است تا پايان سال 2014 بتواند بسته بندي هاي 750 ميلي ليتري آن را توليد نمايد.

%5CImages%5C99%5C12%5C1-1.jpg

 

 

 

منبع : persiapack

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...