رفتن به مطلب

بزرگترین راهپیمایی محیط زیستی جهان 30 شهریور برگزار می شود


ارسال های توصیه شده

زیست بوم: بزرگترین راهپیمایی محیط زیستی جهان 21 سپتامبر / 30 شهریور همزمان با ملاقات وزرا و رؤسای کشورهای جهان در سازمان ملل برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست پام، (IENA)People's Climate March یک راهپیمایی محیط زیستی است که 21 سپتامبر / 30 شهریور همزمان با ملاقات وزرا و رؤسای کشورهای جهان در سازمان ملل برگزار می شود.

 

این راهپیمایی برای اطلاع رسانی هرچه بیشتر در خصوص تغییرات آب و هوایی و محیط زیستی و اثرات سوء آنها با حضور تعداد زیادی از مردم و بیش از یکهزار سازمان، موسسه، دانش آموز و گروه های حمایت از محیط زیست در نیویورک و دیگر نقاط جهان خواهد بود.

 

از آنجایی که بان کی مون – دبیرکل سازمان ملل متحد اخیرا بر روی خطرات جدی که محیط زیست را تهدید می کند تاکید کرده و از دولت ها خواسته است تا هدف مشترکی برای کاهش چشمگیر آلودگی های زیست محیطی و گرمایش زمین را پیش بگیرند، برگزارکنندگان این مراسم از مردم جهان، سازمان ها و دولت ها دعوت کرده است تا نسبت به برگزاری راهپیمایی های همزمان در نقاط گوناگون جهان اقدام کنند.

 

 

همچنین از گروه های شرکت کننده خواسته شده با ثبت نام در وب سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نسبت به اطلاع رسانی و ارسال عکس ها و فیلم های مربوط به راهپیمایی های همزمان در این پایگاه اقدام کنند.

این حرکت با شعار "عمل، بهتر از سخن است" (ACTION, NOT WORDS) آغاز و در حال حاضر جهانی شده است. گروه های بزرگی از مردم در شهرهای لندن، برلین، بوگوتا، استانبول، پاریس، ریو، دهلی، ملبورن، ژوهانسبرگ، لاگوس، دبی، نیویورک و اکثر کشورها از جمله آمریکا، مصر، عربستان، روسیه، فرانسه، سنگال، پرو، برزیل، کلمبیا، اسپانیا، نیجریه، آلمان، استرالیا، کانادا، دانمارک و انگلیس به این حرکت پیوسته اند.

 

هدف این راهپیمایی درخواست اقدام فوری مردم و دولت ها برای ایجاد نوعی اقتصاد جهانی است که هم برای مردم و هم برای محیط زیست و کره زمین مناسب باشد تا زمین از تغییرات آب و هوایی ناشی از فعالیت های انسانی در امان باشد.

 

این راهپیمایی جنبه سیاسی نداشته و در راستای ایجاد حساسیت و توجه مردم جهان و رسانه ها پیش از جلسه سازمان ملل برای اقدامی جهانی با هدف کاهش مصرف سوخت های فسیلی و جلوگیری از اعمال ضد محیط زیست برگزار می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...