رفتن به مطلب

26 آبان، آزمون قضاوت 1393 برگزار می شود


Gandom.E

ارسال های توصیه شده

[h=3]نماینده تام‌الاختیار مرکز جذب و آزمون قضاوت گفت: آزمون قضاوت سال 93 در 23 آبان ماه برگزار می شود و متقاضیان می توانند از یکم تا دهم مهرماه با مراجعه به سایت سنجش در این آزمون ثبت نام کنند.[/h]

 

 

محمود حاجی مرادی ، اظهار کرد: مرحله اول آزمون قضاوت به صورت تستی و مرحله دوم این آزمون در 26 دی ماه به صورت تشریحی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: به تعداد ۳ برابر نیاز دستگاه قضایی از بین حائزان بالاترین نمرات، افراد برای انجام مصاحبه علمی دعوت می شوند و در صورت ضرورت، ظرفیت تکمیلی اعلام می شود.

 

حاجی‌مرادی با بیان اینکه سئوالات درس آیین دارسی کیفری در آزمون از قانون فعلی آیین دادرسی کیفری طراحی شده‌اند، گفت: قانون آیین دارسی کیفری جدید ملاک سئوالات آزمون نیست.

 

نماینده تام الاختیار مرکز جذب و آزمون قضات افزود: دادیارها و دادرسان علی البدل بخش ها در هر استان به تفکیک زن و مرد اعلام شده اند و متقاضیان در زمان ثبت نام باید اولویت خود را مشخص کنند. برای اولین بار است که ظرفیت ها را به تفکیک استان ها اعلام کرده ایم.

 

حاجی مرادی یادآور شد: جذب قضات در سراسر استان از میان بانوان 64 نفر و از میان آقایان 374 نفر است.

 

وی با یادآوری اینکه اطلاعیه آزمون قضاوت سال 93 به زودی در سایت معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه منتشر می‌شود، افزود: پذیرفته شدگان در آزمون قضاوت برای گزینش و مصاحبه به استان انتخاب شده دعوت می شوند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...