رفتن به مطلب

موشواره لمسی لاجیتک برای لمس کامل ویندوز 8!


ارسال های توصیه شده

ویندوز 8 به گونه‌ای طراحی شده است که با دستگاه های لمسی سازگاری کامل دارد و تمامی قابلیت ها و امکانات آن زمانی نمایان می گردد که روی این نوع ابزارها نصب گردیده و مورد استفاده قرار گیرد اما شاید همواره نتوانید از قابلیت‌های لمسی ویندوز 8 بهره‌مند شوید!

 

fcyf4ppg9uop2s6ab8vd.png

 

اما زمانی که این نسخه از ویندوز را روی رایانه‌های رومیزی نصب می‌کنید با محدودیت‌های کلیدهای موشواره و کیبورد مواجه می‌شوید و نمی‌توانید از قابلیت‌های لمسی ویندوز 8 بهره‌مند شوید. از این رو برخی از شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی به فکر راه کارهایی برای از بین بردن این محدودیت‌ها افتادند و محصولات خاصی را با قابلیت لمسی طراحی کردند.

 

gdbyvetejxq7txi05p.jpg

 

یکی از این شرکت‌ها لاجیتک و یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، موشواره T630 نام دارد که از یک صفحه یکپارچه لمسی در طراحی لایه رویی آن استفاده شده است.

شرکت لاجیتک مدل T630 خود را مخصوص کاربران ویندوز ارائه کرده است. T630 به طور کامل از صفحه لمسی برخوردار است و به دلیل وزن کم و ابعاد کوچکی که دارد به راحتی در کیف یا حتی جیب کت شما جای می‌گیرد. جنس روی این موشواره از یک سطح کاملا صاف و یکپارچه و بدون هیچگونه برجستگی و یا کلیدی تشکیل شده است که باعث می‌شود پس از کارکردن طولانی مدت دست کاربر عرق نکند. وزن بسیار کم، اندازه 3 در 7.5 سانتیمتری و همخوانی ظاهری کامل با اولترابوک‌ها از دیگر ویژگی‌های T630 است. سطح کامل لمسی این محصول با حساسیت بسیار بالایی که دارد به کاربر این اجازه را می‌دهد تا با آهسته‌ترین حرکت بتواند از سیستم پاسخ دریافت کند. این موشواره به راحتی از طریق اتصال بلوتوث به دستگاه های مورد نیاز وصل می شود و کاربر با استفاده از فن‌آوری Easyswitch لاجیتک هر زمانی که اراده کند می تواند بین دو دستگاه، موشواره را سوییچ کند. این موشواره به وسیله USB شارژ می شود و با 1 دقیقه اتصال تا 1 ساعت کار می‌کند.

i9x0il01uway3faw3x57.png

 

شرکت لاجیتک به فکر کاربران سیستم مکینتاش هم بوده و مدل T631 خود را برای طرفداران محصولات اپل تولید کرده است که از نظر ظاهر و کارایی کاملا شبیه T630 است و تنها تفاوت آن در رنگ سفید T631 است که همخوانی فوق العاده‌ای با رنگ محصولات شرکت اپل دارد. هردوی این موشواره‌ها هم اکنون در بازارهای داخلی کشور با گارانتی آواژنگ موجود هستند.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...