رفتن به مطلب

این کتاب آشپزی را همراه غذا بخورید/ تصاویر


ارسال های توصیه شده

در این کتاب دستور پخت انواع لازانیا نوشته شده است و از آنجایی که جنس برگه ها و جلد از سبوس گندم و مواد ساخت لازانیاست پس می توانید خود کتاب را بپزید و نوش جان کنید.

 

 

آفتاب: خلاقیت همیشه می تواند باعث فروش بیشتر و جذب مشتری شود. البته این نکته به نوع خلاقیت هم مرتبط می شود برای مثال اگر شما یک کتاب آشپزی جالب داشتید که می توانستید به عنوان شام آن را بخورید حتما یکبار امتحانش می کردید.

یک گروه تولید کننده مواد خوراکی نوعی لازانیا جدید به بازار عرضه کرده است که به شکل کتاب های آشپزی است. در این کتاب دستور پخت انواع لازانیا نوشته شده است و از آنجایی که جنس برگه ها و جلد از سبوس گندم و مواد ساخت لازانیاست پس می توانید خود کتاب را بپزید و نوش جان کنید.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این کتاب را به راحتی می تواند ورق زد خواند و سپس مواد مختلف را لابه لای آن ریخت و درون فر گذاشت. پس از 30 دقیقه شما یک کتابچه آشپزی کاملا خوشمزه را در اختیار خواهید داشت.

240215_944.jpg

 

240216_647.jpg

 

240217_951.jpg

 

240218_413.jpg

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

لطفا چنین تاپیکهای که حالت اخبار و خبر و دانشتنی دارد رو در این تاپیک قرار دهید از زدن تاپیک خودداری کنید. متشکرم.:icon_gol:

 

[h=3]اخبار و دانستني هاي صنايع غذايي[/h]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...