رفتن به مطلب

فرماندهان سپاه براي آينده انقلاب خود را آماده كنند


ShErViN

ارسال های توصیه شده

A0761325.jpg

خبرگزاري فارس: فرمانده كل سپاه گفت: سپاه نبايد صرفا با اسلحه از انقلاب دفاع كند بلكه سپاه قبل از نظامي بودن يك سازمان امنيتي سياسي است.

به گزارش خبرگزاري فارس، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه امروز چهارشنبه در همايش سپاه حضرت سيدالشهداء(ع) استان تهران كه به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: ماه خرداد متعلق به حضرت امام(ره) است، در خرداد سال 42 جرقه انقلاب اسلامي زده شد، ماه خرداد هميشه ماه تعيين سرنوشت انقلاب مي‌باشد، حوادث تعيين كننده‌اي در اين ماه رخ داده، حضرت امام(ره) عنايت ويژه و توجه خاصي به اين ماه داشتند و مي‌فرمودند: انتظار فرج از نيمه خرداد كشم و سرانجام هم در نيمه همين ماه رحلت كردند.

وي با تشريح ويژگي‌هاي عمليات بيت‌المقدس گفت:
فتح خرمشهر يك پيروزي محسوس و قابل درك و عيني بود اما پيروزي‌هاي بزرگ بعد از آن در حوادث مختلف انقلاب كه مهمترين آن مربوط به فتنه‌هاي سال گذشته بود كمتر حس مي‌شود و كمتر مي‌توان به اهميت آن پي‌برد.

جعفري ادامه داد: حادثه سال گذشته مي‌توانست زحمات گذشته انقلاب و هر آن‌چه كه به عنوان دستاورد خون شهيدان و مجاهدت‌هاي امام و شهداي تاريخ شيعه بود را بر باد دهد و در اين رابطه دشمنان خارجي و مخالفين داخلي انقلاب تلاش كردند كه نگذارند انقلاب به راه الهي خود ادامه دهد و براي اين كار از يك نقطه چالشي انقلاب در مباحث سياسي كه همان انتخابات رياست جمهوري است شروع كردند.

فرمانده كل سپاه در ادامه گفت: سپاه بايد بتواند براي آماده‌سازي هرچه بهتر خود براي دفاع از انقلاب و دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي گام‌هاي موثري بردارد و نسبت به سال‌هاي گذشته در وضعيت مطلوب‌تر و بهتري قرار گيرد.

وي خاطرنشان كرد: اميدواريم بتوانيم سربازي كوچك براي انقلاب و رهبري اسلامي و نيز حافظ آرمان‌هاي امام راحل باشيم و انقلاب اسلامي را كه ميراث گران‌بهاي شهيدان است حفظ كنيم.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: فرماندهان و مديران سپاه و بسيج بايد پيشتاز و پيشرو و خط‌شكن صحنه‌هاي مختلف انقلاب باشند و بايد براي آينده انقلاب خود را آماده و مجهز به مولفه‌هاي اصلي آمادگي دفاعي يعني معنويت و بصيرت كنند.

جعفري با بيان اينكه تهديد سياسي براي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي را نبايد دست كم گرفت، گفت: سپاه نبايد صرفا با اسلحه از انقلاب دفاع كند بلكه سپاه قبل از نظامي بودن يك سازمان امنيتي سياسي است و فلسفه وجودي آن، دفاع از انقلاب و دستاوردهاي آن است و بايد بر اساس تهديدات روز خود را آماده كند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: سبك مديريت ما، در زمان جنگ، مديريت انقلابي بود، امروز تمام دنيا از آن سبك استفاده مي‌كنند و ما بايد همواره اين تفكر راهبردي و استراتژيك و مديريت انقلابي را در سپاه و كشور توسعه دهيم.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...