رفتن به مطلب

شکایت از مزاحمت تلفنی و پیامک‌های کلاهبرداری(همراه اول وایرانسل)


ارسال های توصیه شده

[TABLE=class: Part]

[TR]

 

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

[TABLE=class: GENERALTEXT dg]

[TR]

[TD] کلیه مشترکین شرکت ایرانسل می‌توانند جهت طرح شکایت مزاحمت تلفنی و یا شکایت از پیامک‌های کلاهبرداری از روش‌های زیر اقدام نمایند:

 

 

 

۱. در صورتی که سیم‌کارت مشترک و سیم‌کارتی که از طریق آن ایجاد مزاحمت شده و یا پیامک کلاهبرداری ارسال شده است هر دو متعلق به ایرانسل باشند، مشترک می‌تواند حسب مورد پس از تکمیل اصل فرم مربوط به مزاحمت تلفنی و یا فرم مربوط به پیامک کلاهبرداری که امضاء و اثر انگشت خود را بر آن ثبت نموده است، به یکی از نمایندگان حقوقی این شرکت در سراسر کشور مراجعه نماید.

 

 

 

۲. در صورتی که سیم‌کارت مشترک متعلق به ایرانسل باشد اما شماره‌ای که از طریق آن ایجاد مزاحمت شده و یا پیامک کلاهبردای ارسال شده است اعم از (شماره تلفن همراه و یا تلفن ثابت) متعلق به اپراتوری دیگر باشد، مانند مورد اول، ضرورت دارد تا مشترک پس از تکمیل اصل فرم مربوط که امضاء و اثر انگشت خود را بر آن ثبت نموده است، به یکی از نمایندگان حقوقی این شرکت در سراسر کشور مراجعه نماید.

 

 

 

توجه : در صورتی که مشترک تلفن ثابت و یا تلفن همراه اپراتوری به غیر از ایرانسل قصد شکایت از یکی از شماره‌های متعلق به ایرانسل تحت عنوان مزاحمت تلفنی را داشته باشد، ضرورت دارد موضوع را از طریق دفاتر حقوقی اپراتور مربوط به خود پیگیری نماید. در این صورت موضوع از طریق همکاری دفتر حقوقی اپراتور مذکور و شرکت ایرانسل پیگیری خواهد شد.

 

 

 

برای دریافت فرم شکایت مزاحمت تلفنی اینجا، و برای دریافت فرم شکایت از پیامک‌های کلاهبرداری اینجا، کلیک کنید.

 

 

 

فهرست نمایندگان حقوقی ایرانسل نیز جهت اطلاع شما مشترکین عزیز، اینجا ارائه شده است.

 

منبع:ایرانسل

 

 

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

در صورتیکه که سیمکارت شما متعلق به اپراتور همراه اول می باشد، روش شکایت اینگونه است:

مشترکین تلفن همراه که مزاحم تلفنی دارند می توانند به مراکز تلفن ثابت (در تهران ) و ادارات مشترکین ( سایراستانها) مراجعه، وبا ارائه اصل کارت ملی و تکمیل فرم مربوطه جهت پیگیری اقدام نمایند.

لینک به دیدگاه

همراه اول

 

مکانیزم های ارتباطی جهت دریافت و ثبت و اطلاع رسانی درخواستها و شکایات مشترکین به شرح زیر می باشد:

 

. مراکز تماس (شماره گیری از طریق تلفن ثابت با گرفتن شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ و از طریق همراه شماره ی ۹۹۹۰) در تهران و کلیه شهرستانها

. مراکز تلفن ثابت در تهران و کلیه شهرستانها

. پرتال MCI

. اداره ی رسیدگی به شکایات

 

شكايت:

به بيان نارضايتي مرتبط با محصولات ،خدمات، نحوه پاسخگویی و حتی برخورد پرسنل شرکت ارتباطات سیار ایران و تمامی تامین کنندگان شركت ارتباطات سيار ایران يا فرآيند رسيدگي به شكايت هنگامي كه طبق استاندارد ISO۱۰۰۰۲:۲۰۰۴ انتظار درست یا راه حلی تلويحي يا تصريحي وجود داشته باشد، گفته می شود .

 

لذا چنانچه در خواست جنابعالی در قالب تعریف فوق است فرم ذیل را تکمیل فرمائید ، در غیر اینصورت مشکل یا پیشنهاد خود را در قسمتهای دیگر ارتباط با ما مطرح فرمائید.

 

 

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 638]به منظور افزایش رضایتمندی و حفظ اطلاعات خصوصی شما مشترک گرامی ، در صورت اخذ ریز مکالمات موضوع از طریق یک پیامک اعلام می گردد . چنانچه صدور ریزمکالمات ، بدون اطلاع شما باشد ، می توانید با تکمیل همین فرم موضوع را جهت بررسی اعلام نمائید.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

فرم ارسال شکایات و پیگیری

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...