رفتن به مطلب

رونمایی سونی از دوربین سلفی Sony KW1


Imaaan

ارسال های توصیه شده

nnrav5f1m9atgoqt8887.jpg

بتازگی سونی از محصولی تحت عنوان Sony KW1 رونمایی کرده است. نه تنها این دوربین سلفی محور در نمای شیشه عطر طراحی شده است، بلکه با مشخصه هایی که در آن گنجانده شده تصاویر بسیار جذابی را تحویل می دهد. همچنین یک لنز چرخشی ۱۸۰ درجه و وای-فای داخلی برای اشتراک گذاری فوری تصاویر سلفی وجود دارد.

 

dtriwxoo07rcx055sq1.jpg

 

CyberShot DSC-KW1 سونی احتمالا بهترین پاسخ سونی به دوربین کاملا رده متوسط Casio EX-TR35 است که سطح شگفت انگیزی از تقاضا را در میان جمعیت دوستدار تصاویر سلفی در آسیا پیدا کرده است. دوربین Casio با وجود برچسب قیمت ۱۲۰۰ دلاری خود به دلیل طراحی شیک و قابلیت‌هایش در میان کاربران بسیار محبوب شده‌ است. اکنون سونی با عرضه این گوشی در چین ظاهرا بازاری مشابه با بازار کاسیو را نشانه گرفته‌ است.

 

s0yf9h9mesnsz5h95ko.jpg

 

KW1 شامل سنسور ۱۹٫۲ مگاپیکسلی و لنزهای ۲۱ میلیمتری با دیافراگم F2 با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه بسته به اینکه شما از دستگاه بصورت دوربین سنتی یا تصویربرداری سلفی استفاده می کنید نیز می باشد. وای-فای و NFC برای اشتراک گذاری فوری تصاویر و کنترل ریموت با اسمارت فون های سازگار هم گنجانده شده است، در حالی که در پشت این دوربین یک نمایشگر صفحه لمسی ۳٫۳ اینچی OLED هم وجود دارد.

با این حال، برترین ویژگی KW1 نیز شباهت طراحی دوربین به بطری‌های کلاسیک عطر در رنگ های سفید، صورتی، بنفش یا سبز می باشد. همچنین فلاش LED داخلی و کریستال Swarovski در اطراف لنزها وجود دارند.

 

8jyik2mv5neyzlpj7as.jpg

 

از ویژگی های سلف محور این محصول می توان به سلف تایر با تابع شمارش معکوس و براکت دوربین بافت کریستال به منظور اجازه آسان برای عکسبرداری با دستان آزاد می باشد. همچنین طیف وسیعی از افکت های ویرایشی آرایشی همچون تغییر پوست، بزرگ کردن چشم، بی چین و چروک کردن پوست و … وجود دارد.

 

 

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...