Imaaan 17060 ارسال شده در 25 آبان، 2014 دلیل ارسال بچه ها با پست این بود که هزینه پستی ارزانتر از بلیط قطار یا ماشین بوده است. آفتاب: شاید برای شما هم سخت باشد که باور کنید یک قرن پیش در آمریکا ارسال کودکان با پست رایج شده بود. جوان و تاریخ: شاید برای شما هم سخت باشد که باور کنید یک قرن پیش در آمریکا ارسال کودکان با پست رایج شده بود . دلیل ارسال بچه ها با پست این بود که هزینه پستی ارزانتر از بلیط قطار یا ماشین بوده است. در سال 1913 پس از اینکه این گونه روش فرستادن بچه ها در حال ترویج بود،مقامات اداره پست با آن مخالفت نمودند و طبق مقررات جدیدی که آن زمان گذاشته شد این عمل در چند ایالت ممنوع شد. هزینه ارسال این کودکان در داخل شهر با پست حدود 1 دلار (هم اندازه ارسال یک جوجه) بود و مردم تمبر را بر لباس بچه ها می زدند و اداره پست نیز دست این کودکان را مهر می زد!هر چند در ایالت های مختلف این عمل تا سال 1918 هم ادامه داشت.یکی از تصاویر مربوط به سال 1913 و دیگری متعلق به سال 1918 می باشد. (تصویر از این دوره در موزه ملی پست امریکا) برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 11
ارسال های توصیه شده