mahsa_bala 21 ارسال شده در 24 آبان، 2014 سلام من میخواستم بدونم که ایااااا کسی که 6 واحد از درسش رو در کارشناسی معرفی به استاد میگیره اون هم ترم محسوب میشه و زمان فارغ التحصیلی رو براش کی صادر میکنن؟؟؟
masi eng 47045 ارسال شده در 24 آبان، 2014 نه جزو ترم حساب نمیشه زمان فارغالتحصیلی زمانی که استادتون نمرتونو رد کنه از طرف دفتر اموزشتون 1
فاطمه فلاحی 13 ارسال شده در 11 دی، 2014 سلام لطفا خیلی سریع راهنماییم کنید من باید برای فردا ی حجم ساده با مفهوم زندگی و امنیت بسازم چون جلسه پیش سر کلاس نبودم اطلاعات بیشتری ندارم خواهشا کمکم کنید متشکرم:5c6ipag2mnshmsf5ju3
Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 11 دی، 2014 سلام لطفا خیلی سریع راهنماییم کنیدمن باید برای فردا ی حجم ساده با مفهوم زندگی و امنیت بسازم چون جلسه پیش سر کلاس نبودم اطلاعات بیشتری ندارم خواهشا کمکم کنید متشکرم:5c6ipag2mnshmsf5ju3 درود سوال خودتونو درhttp://www.noandishaan.com/forums/thread21401.html مطرح کنید دوستان بیشتری بتونند کمک کنند 1
ارسالهای توصیه شده