رفتن به مطلب

سوووووووووووووووووااااااا ااااال..........لطفا راهنمایی


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام من میخواستم بدونم که ایااااا کسی که 6 واحد از درسش رو در کارشناسی معرفی به استاد میگیره اون هم ترم محسوب میشه و زمان فارغ التحصیلی رو براش کی صادر میکنن؟؟؟

ارسال شده در

نه جزو ترم حساب نمیشه

زمان فارغالتحصیلی زمانی که استادتون نمرتونو رد کنه از طرف دفتر اموزشتون

  • Like 1
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

سلام لطفا خیلی سریع راهنماییم کنید

من باید برای فردا ی حجم ساده با مفهوم زندگی و امنیت بسازم چون جلسه پیش سر کلاس نبودم اطلاعات بیشتری ندارم

خواهشا کمکم کنید

متشکرم:5c6ipag2mnshmsf5ju3

ارسال شده در
سلام لطفا خیلی سریع راهنماییم کنید

من باید برای فردا ی حجم ساده با مفهوم زندگی و امنیت بسازم چون جلسه پیش سر کلاس نبودم اطلاعات بیشتری ندارم

خواهشا کمکم کنید

متشکرم:5c6ipag2mnshmsf5ju3

 

درود

سوال خودتونو درhttp://www.noandishaan.com/forums/thread21401.html مطرح کنید دوستان بیشتری بتونند کمک کنند :a030:

  • Like 1
×
×
  • اضافه کردن...