رفتن به مطلب

قانون حداکثر 3 فرزند لغو شد


Gandom.E

ارسال های توصیه شده

[h=3]نمایندگان با تصویب طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور قانون "حداکثر 3 فرزند" را لغو کردند.[/h] نمایندگان در ادامه بررسی طرح افزایش نرخ باروری در پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور مواد 3.4.5 این طرح را بررسی و تصویب کردند.

 

بر اساس ماده 3 موارد آموزشی و ضروری در راستای حفظ سلامت والدین از شمول این قانون مستثنی است.

 

وزارت بهداشت و درمان و امور پزشکی مکلف است مصادیق این ماده و تبصره ماده 1 را ظرف مدت یک ماه از تاریخ لازمه الجرا شدن این قانون ابلاغ کند.

 

این ماده با 156 رای موافق 13 مخالف 5 ممتنع تصویب شد. بر اساس ماده 4 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی موظف است مدیریت برنامه سلامت باروری و فرزند آوری را در راستای بند 4 سیاست های کلی جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری استمرار دهد و آن را بهبود ببخشید.

 

این ماده با 156 رای موافق 11 رای مخالف و 8 رای ممتنع به تصویب رسید.

 

بر اساس ماده 5 نیز از تاریخ لازم الجرا شدن این قانون عبارت "حداکثر تا 3 فرزند" را در بند 2 و تبصره ماده 9 قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مصوب 13 شهریور 0 با اصلاحات و الهاقات بعدی آن "حداکثر 3 فرزند"

 

در بند 4 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 8 مهر 86 درج می‌شوند و قانون تنظیم خانواده و جمعیت مصوب 26 اردیبهشت 2 و قانون اصلاح قانون تنظیم خانواده و جمعیت مصوب 22 اردیبهشت 88 و تبصره ماده7 قانون خدمات درمانی مستخدمین دولت مصوب 27 اسفند 51 نقص می‌شود .

 

این ماده نیز با 169 رای موافق 9 رای مخالف و 6 رای ممتنع از مجموع 232 نماینده در صحن به تصویب رسید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...