رفتن به مطلب

بررسی های قضایی سانحه سقوط هواپیما


Gandom.E

ارسال های توصیه شده

[h=3]رییس دادگستری استان تهران بر تسریع در فرایند احراز هویت متوفیان سانحه سقوط هواپیما و بررسی‌های قضایی موضوع تاکید کرد.[/h]

 

غلامحسین اسماعیلی در نشست شورای قضایی استان ضمن ابزار تاسف از حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری و آرزوی صبر برای بازماندگان و طلب صحت و سلامتی برای مصدومان این حادثه دلخراش و تشکر از اقدامات موثر و فوری مراجع قضایی به‌ویژه پزشکی قانونی و دادسرای عمومی و انقلاب تهران، بر تسریع در فرایند احراز هویت متوفیان و بررسی‌های قضایی موضوع تاکید کرد.

 

وی همچنین در این جلسه بار دیگر بر محکومیت حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه و فلسطین اشغالی تاکید کرد.

 

در ادامه مدیرکل محترام تعزیرات حکومتی گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی آن اداره کل بویژه در ساماندهی وضعیت نابهنجار بازار شهرستانی و نیز پیگیری انجام شده در خصوص برخورد با صنوف متخلف در عرضه میوه و تره بار و مواد غذایی ارائه کرد که مورد تقدیر اعضای جلسه قرار گرفت و مقرر شد این اقدامات در آینده نیز تداوم و توسعه یابد و هم کلیه نهادهای قانونی ذیربط، همکاران تعزیرات حکومتی را در جهت انجام امور محوله حمایت کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود بر عملیانی شدن عفوهای اعلامی از سوی مقام عظمای ولایت در سریع ترین زمان ممکن تاکید کرد و اظهار کرد: ضرورت دارد که همکاران قضایی از سخت گیری های بی‌مورد در این رابطه جداً خودداری نمایند تا مستحقان عفو در کمترین زمان از نعمت آزادی بهره‌مند شوند.

 

در این نشست ضمن اعلام اخبار مهم از سوی تعدادی از اعضای شورا و ضمن پیگیری مصوبات نشست قبل، پس از انجام مباحث کارشناسی لازم در خصوص موارد مطروحه بویژه استقرار ادارات کل پزشکی قانونی و ثبت اسناد و املاک در شهرستان بهارستان تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...