رفتن به مطلب

یک ضدآب تمام عیار + تصویر


Imaaan

ارسال های توصیه شده

اکنون اسمارت فون اکسپریا Z2 سونی این آزمایش را به خوبی پس داده است ، حتی بیشتر از انتظارات سازنده آن!

 

 

آفتاب: شرکت سونی یکی از کمپانی‌های پیشتاز در زمینه عرضه اسمارت فون های ضد آب است.این شرکت تا کنون چند محصول متفاوت با این ویژگی به بازار عرضه کرده و تمرکز زیادی در بخش تبلیغات ویژگی ضد آب بودن این محصولات داشته است.اما همیشه بهترین راه اثبات یک موضوع آزمایش عملی آن است.اکنون اسمارت فون اکسپریا Z2 سونی این آزمایش را به خوبی پس داده است ، حتی بیشتر از انتظارات سازنده آن!

 

آنچه که سونی از میزان تحمل این گوشی در برابر نفوذ آب گفته است با آنچه امروز دیده ایم بسیار فاصله دارد.به عقیده سونی ( سازنده اکسپریا Z2 ) این گوشی توانایی مقاومت در مقابل نفوذ آب را در عمق ۱.۵ متری و حداکثر تا ۳۰ دقیقه دارا است.اما یکی از کاربران این اسمارت فون به نام الکساندر ماکسین که از اهالی شهر گوتنبرگ است، متوجه شده که اکسپریا Z2 وی می‌تواند تا ۶ هفته نیز در کف آب دریا دوام بیاورد!

 

وی مدتی قبل همراه با دوستانش طی یک تعطیلات اکسپریا Z2 خود را در دریا از دست داد و از آنجا که عمق آب بیش ۱۰ متر بود، نتوانست در آن زمان گوشی خود را پیدا کند.

 

19021_408.jpg

 

وقتی که آن‌ها به ساحل رسیدند به اکسپریا Z2 زنگ زدند و تلفن شروع به زنگ‌خوردن کرد، اما چون نتوانستند آن را بیابند، ناامید به خانه بازگشتند (البته اسمارت فون ها عموما در حالت خاموش نیز زنگ می‌خورند.) بعد از ۶ هفته یکی از دوستان ماکسین که در همان نقطه از دریا به غواصی رفته بود، توانست اکسپریا Z2 را در کمال تعجب پیدا کند.

 

دستگاه از از بیرون آسیب‌های بسیاری را متحمل شده بود، پشت آن شکسته بود و حتی باتری نیز به شکل کامل شارژ خود را از دست داده بود، اما وقتی که آن را به شارژ متصل کردند LED تلفن همراه شروع به چشمک‌زدن کرد! اسمارت فون پس از شارژ به خوبی کار می‌کرد و حتی می‌شد با آن تماس نیز گرفت.

 

این نخستین بار نیست که چنین اتفاقات خارق‌العاده‌ای برای دستگاه‌های اکسپریای سونی رخ می‌دهد. سال گذشته نیز یک دستگاه اکسپریا V به همین طریق سر از دریا در آورد و پس از گذشت ۴ روز باز هم به خوبی فعالیت می‌کرد.

 

به گزارش گجت‌نیوز، مشخص است که چنین قابلیت‌هایی، مجوز بردن اسمارت فون به دل دریا نیست، اما صاحبان اکسپریا می‌توانند به داشتن چنین اسمارت فون های مستحکمی افتخار کنند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...