رفتن به مطلب

برگزاری اولین اختبار سال 93 کانون البرز


Gandom.E

ارسال های توصیه شده

[h=3]نائب رئیس کانون وکلای دادگستری البرز از برگزاری اولین اختبار سال 93 با حضور 144 نفر از کارآموزان مجاز به شرکت در اختبار خبر داد.[/h]

 

جعفر رضازاده ، با بیان این مطلب اظهار کرد: در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در دو نوبت صبح وعصر اولین آزمون اختبار سال 93 کانون وکلای البرز با حضور 144 نفر از کارآموزان مجاز به شرکت در اختبار برگزار می شود.

 

وی با اشاره به علنی برگزار شدن جلسه هیات مدیره کانون البرز از روز دوشنبه - 13 مرداد ماه - اظهار کرد: با توجه به اینکه کانون وکلای دادگستری به عنوان یکی از تأثیرگذار ترین نهاد صنفی همواره در صدد حرکت بر مدار قانون و نیز شفافیت عملکرد و عملیاتی کردن قانون گردش آزاد اطلاعات است؛ لذا از روز دوشنبه با فراهم شدن ساختارهای اداری در کانون البرز، جلسات هیئت مدیره این کانون به صورت علنی برگزار می شود و همکاران پیشکسوت و جوان در این جلسه حضور دارند.

 

رضازاده با بیان این که علنی برگزار شدن جلسات هیات مدیره کانون البرز را عمل به تکلیف قانونی می‌دانیم، اظهار کرد: ما معتقدیم باید این روال در تمام کانون‌ها اجرایی شود.

 

منبع:ایسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...