رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

در این تاپیک به تهیه غذای دست ساز برای ماهی ها می پردازیم. امید است که همه دوستان تجارب خود را بیان کنن و از هر غذای عجیب و غریبی هم که استفاده کردن نام ببرند.

تهیه غذای گوشتی برای انواع ماهی های گیاهخوار و گوشتخوار :

مواد لازم :

۱ – دل گاو یا دل مرغ

۲ – برگ کاهو یا اسفناج

۳ – سیر

۴ – فلفل قرمز

۵ – سویا

۶ – سایر مواد مثل میگو و یا استفاده از غذاهای خشک شرکتی مخصوص ماهی به میزان کم چون غذای خشک ممکنه باعث آلودگی آب بشه و قاطی دل خورده نشه.

طرز تهیه :

ابتدا یک عدد دل گاو ( یا یک بسته دل مرغ ) را خوب تمیز میکنیم و کلیه چربی ها و رگهای اون رو با کارد و یا قیچی می بریم و سپس خوب شسته و آبکش می کنیم به میزان یک دوم وزن دل از سویا استفاده میکنیم ابتدا سویا رو به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه در آب خیسانده و سپس خوب آبکش کرده و فشار میدهیم تا آب آن خارج شود. یک حبه سیر را هم رنده میکنیم و یا با کارد خوب خرد میکنیم و یک برگ کاهو و یا اسفناج رو خوب با آب خالی شستشو داده و چند ثانیه داخل آبجوش قرار میدهیم و بعد خوب خرد میکنیم و مقداری هم فلفل قرمز روی دل ها می پاشیم حالا همه مواد را با هم چرخ کرده و خوب مخلوط میکنیم و داخل کیسه های پلاستیک فریزری بسته بندی میکنیم و داخل فریزر و یا یخدان یخچال قرار میدهیم و برای تغذیه ماهی ها مصرف میکنیم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...