رفتن به مطلب

معرفی دیسکهای سنگین و سبک در ادوات کشاورزی


ارسال های توصیه شده

- دیسکهای سنگین

موارد کاربرد:

برای خرد کردن کلوخهای ناشی از شخم و ایجاد سطح یکنواخت و آماده سازی بستر بذر همچنین به عنوان وسیله ای برای خاک ورزی اولیه یعنی دیسک بدون شخم با توجه به شرایط خاک و رطوبت آن مورد استفاده در مزارع بزرگ به ویژه کشت و صنعت ها.

لینک به دیدگاه

دیسکهای سنگین

مشخصات ویژه

 

 

 

 

 

1- ردیف جلو دارای پره دیسکهای لب کنگره ای است که باعث نفوذ بهتر در خاک و خرد کردن بقایای گیاهی و کلوخها می شود. 2- مجهز به شاسی سنگین و محکم برای کار در شرایط سنگین 3- هم پوشانی کامل پره ها - زمینی دیسک نخورده ای باقی نمی گذارد. 4- سیستم تنظیم افقی (تراز کننده) باعث یکنواختی عمق کار و کاهش فشار بر تراکتور است. 5- تنظیم ارتفاع با جک هیدرولیک 6- گلگیرها در شرایط مرطوب قابل تنظیم هستند. 7- وزن دیسک روی هر گروه از 72 تا 140 کیلوگرم در مدلهای مختلف انتخاب اصلح را برای شرایط متفاوت زمینی میسر می سازد. دیسکهای سبک (تاندوم و افست)

موارد کاربرد:

 

 

مشخصات ویژه:

1- به عنوان ادوات خاک ورزی ثانویه برای شکستن کلوخهای ناشی از شخم و از بین بردن علفهای هرز و آماده سازی بستر بذر در خاکهای سبک 2- مخلوط کردن کود با خاک سطحی 1- دیسکهای کششی چرخدار مجهز به جک تنظیم عمق می باشند. 2- یاتاقان بلبرینگهای گردگیردار در محور پره ها موجب دوام و طول عمر دستگاه می باشند. 3- گلگیرهای قابل تنظیم موجب کارآیی بهتر در شرایط مرطوب است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...