رفتن به مطلب

چگونه تب‌ها را در کروم ذخیره و دوباره بازیابی کنیم؟ (افزونه ای فوق العاده برای مرورگر Chrome)


Imaaan

ارسال های توصیه شده

دسته بندی کردن تب‌ها در بقچه‌ها به ویژه هنگامی که شما با چندین تب در چند پنجره سروکار دارید، بسیار کاربردی است. این امر همچنین برای Multitasking مفید است. به این ترتیب می‌توانید همه تب‌ها را از سری قبلی وب گردی خود دوباره باز کنید؛ آن هم بدون نیاز به جستجو تایپ اضافه!

 

 

دسته بندی کردن تب‌ها در بقچه‌ها به ویژه هنگامی که شما با چندین تب در چند پنجره سروکار دارید، بسیار کاربردی است. این امر همچنین برای Multitasking مفید است. به این ترتیب می‌توانید همه تب‌ها را از سری قبلی وب گردی خود دوباره باز کنید؛ آن هم بدون نیاز به جستجو تایپ اضافه!

به گزارش «تابناک» اصولا کاربرانی که روزانه وب گردی‌های متعدد دارند، با یافتن این ابزار بسیار خرسند خواهند بود. گونه‌ای از دسته بندی و ذخیره تب‌ها و بازیابی بعدی آن‌ها، می‌تواند در سهولت و سرعت وب گردی بسیاری از کاربران کارساز باشد.

 

امروز شما را با افزونه‌ای در کروم آشنا می‌سازیم که می‌تواند کمک شایانی به وب گردی شما بکند.

6bxnopdfegwbywc4ddqh.png

 

مراحل زیر را برای نصب افزونه Tab Bundler وکار با آن پشت سر گذارید؛

مرورگر کروم را باز کنید و به آدرس افزونه در Web Storeگوگل –

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
– بروید و روی دکمه Free کلیک کنید تاافزونه دانلود شده و به مرورگر افزوده شود.

پس از نصب افزونه آیکون آن به گوشه بالا و سمت راست مرورگر اضافه می‌شود. روی آن کلیک کنید تا یک Bundle جدید بسازیم. پس از آن، تبی جدید باز می‌شود که در آن مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های این افزونه تشریح شده است. دوباره روی آیکون افزونه کلیک کنید تا یک پنجره Pop Up نمایش داده شد. از این پنجره در قسمت ورودی متن، نام مورد نظر خود را وارد و سپس روی آیکون پوشه نارنجی کلیک کنید تا Bundle جدید ایجاد شود.

okixpiokds9pe67fo36.jpg

 

برای افزودن تب‌ها به این Bundle کافی است در Bundle ایجاد شده، روی دکمه ویرایش ـ خودکار ـ کلیک و آدرس تب مورد نظر یا شماره آن را وارد کنید. دقت داشته باشید که شماره تب‌ها از آخرین تب در سمت چپ با یک شروع می‌شود و به ترتیب به سمت راست این عدد اضافه می‌شود.

ulg4todv9d85cctd305w.png

 

همچنین برای ایجاد یک Bundle جدید، می‌توانید به سادگی نام Bundle مورد نظر خود را وارد کرده و Enter بزنید. به این ترتیب به شکل خودکار همه تب‌های باز کنونی روی مرورگر به این Bundle افزوده می‌شوند.

6iso4c2q91c40tw39ry0.png

 

برای پاک کردن تب‌ها از یک Bundle روی Bundle کلیک راست کرده و از Tab Bundler گزینه Close Tabs From Bundle را برگزینید. قطعا می‌توانید هر تب را نیز جداگانه پاک کنید. همچنین می‌توانید یک Bundle را کامل پاک کنید. برای این کار ماوس را روی Bundle مذکور قرار دهید و سپس بر آیکون سطل زباله کلیک کنید.

mc3zuxyh3uxca4lvdke.png

 

برای باز کردن دوباره تب‌های هر Bundle در وب گردی بعدی نیز کافی است، روی Bundle مذکور کلیک راست کرده و گزینه Open In Incognito را انتخاب کنید.

dbf9anp2wxvjiab9b32b.png

 

و همان گونه که خود دریافتید، می توانید همه این Bundle را در قالب یک فایل Export کرده و در سایرمرورگرها Import کنید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...