رفتن به مطلب

جهت خرید انباری پیش ساخته به این نکات توجه کنید


ارسال های توصیه شده

در حال حاضر انواع مختلفی از انبارهای پیش ساخته وجود دارند که در نوع های مختلف طراحی و اجرا میشوند و آماده نصب در محل هستند ، شرکت های مختلفی نیز هستند که می توانند پکانباری پیش ساخته را در هر کجای شهر که نیاز باشد در اختیار شما بگذارند. این نوع از بسته ها در عکس هایی که از آنها گرفته می شود بسیار زیبا به نظر میرسند ولی برای یک شخص تازه وارد کار کردن با آنها و نصبشان کاری بسیار دشوار ، طاقت فرسا و زمان بر خواهد بود.

 

دستورالعمل سفارش و خرید انباری پیش ساخته :

1. قبل از اینکه دست به خرید این بسته ها از هر شرکتی بزنید ، نظرات خریدارانی را که قبلاً از این شرکت ها انباری پیش ساخته خریداری کرده بودند بررسی و مرور کنید. 2. تصمیم بگیرید که چه جنسی ازمتریال برای انبار پیش ساخته شما بهترین جنس محسوب می شود و برای این کار میتوانید از مشاورین ویونا کمک بگیرید. انبارهای پیش ساخته را میتوان از گالوانیزه فرم دار ، یا ساندویچ پانل اجرا کرد. متریالی را انتخاب کنید که هم با استایل خانه شما همخوانی داشته باشد، و هم برای وسایلی که میخواهید در آن انبار کنید مناسب باشد. 3. قبل از اینکه سفارش دهید محل نصب را کاملاً آماده سازی کنید. اگر میخواهید انباری را بر روی مکانی با کف سیمانی ، شنی ، ماسه ای و یا خاکی و یا هر نوعی نصب کنید، مطمئن شوید که به اندازه کافی مقاوم و هم طراز است. 4. اگر طرح یا مدل خاصی برایانباری پیش ساخته خود در نظر دارید، میتوانید طرح خود را به مشاور مربوطه ارائه دهید. 5. اگر برای نصب یا فضای نصبی انباری پیش ساخته خود دارای محدودیت هایی می باشید، حتما با اندازه گیری محل یا عکس برداری از محل نصب ، مشاور مربوطه را از این محدودیت ها مطلع فرمایید یا میتوانید جهت بازدید از مکان نصب درخواست کارشناس نمایید تا محل به خوبی بازدید و ارزیابی شود. 6. هنگامی که نیروی اعزامی جهت نصب به محل وارد میشوند، همکاری های لازم را در زمینه جابجایی متریال و حمل و نقل آن به محل مورد نظر انجام دهید. یکی از قابلیت های این نوع انباری این است که چون به صورت پیچ و مهره ای اجرا می شود، میتوانید هر زمان که خانه خود را فروختید یا تصمیم به جابجایی داشتید، آن را باز کرده و به محل جدید برده و مجددا مونتاژ نمایید.

 

 

لینک منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...