رفتن به مطلب

اینجا لندن؛ تماشای این نیمکت‌های متفاوت را از دست ندهید


ارسال های توصیه شده

شهرداری لندن در اقدامی نمادین و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان کودکان 50 نیمکت شهری را که به شکل کتاب داستان‌های معروف کودکان هستند در سطح شهر نصب کرد.

 

 

آفتاب: در این 50 نیمکت که به شکل کتاب‌های نیمه‌باز طراحی شده‌اند، هنرمندان مشهور، شخصیت‌های معروف داستانی را طراحی کرده‌اند. از شخصیت‌های مشهوری که در این کتاب‌ها طراحی شده‌اند می‌توان «جیمز باند» و «شرلوک هلمز» را نام برد. برخی از شهرهای جهان با هدف گسترش هنرهای شهری، سمبل‌ها و مناسبت‌های مختلفی را برگزیده‌اند اما در لندن قضیه کاملا فرق می‌کند و همه چیز به کتاب ختم می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه سی‌ان‌ان، لندن به منظور ترویج کتابخوانی و ترغیب افراد به خواندن کتاب، این نیمکت‌ها را طراحی کرده و تا ماه سپتامبر در «بلومزبری»، «گرینویچ»، «ریورساید» و سایر مناطق شهری لندن این نیمکت‌های جدید و شکیل نصب خواهند شد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

چه باحالن ... ولی خیلی شلوغن ، من که اگه بچه بودم رو اینا نمی نشستم :ws3: یه کم باید ساده تر می بود طرحاشون :icon_redface:

.

جالبه لندن رو آورده به سمت طراحی مبلمان خاص ... دکتر مدنی پور هم اردیبهشت که سخنرانی داشت گفت این قضیه رو ... حالا جدای از ترویج این فرهنگ های عام ، لندن بخاطر اینکه به شدت مهاجر و افراد غیر بومی توش ساکن هستن خیلی مشکل جلب رضایت اقشار مختلف و خرده فرهنگ ها رو داشته ... ایشونم می گفت در پی طراحی مجدد مبلمانشون هستن برای اینکه خیلی از مبلمان ها در سطح شهر محل خواب افراد بی خانمان هستن و تابحال مبلمانشون رو جوری طراحی می کردن که این امکان رو به مهاجرا نده ... ولی حالا پشیمون شدن :ws37:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...