رفتن به مطلب

بيست و يكمين كنفرانس مهندسي زيست پزشكي ايران- آذر 1393


ارسال های توصیه شده

سلام به همگي دوستان :w16:

 

بيست و يكمين كنفرانس مهندسي زيست پزشكي ايران قراره 5-7 آذر 93 توي دانشگاه صنعتي اميركبير برگزار شه.

 

اين سومين فراخوان كنفرانس براي شركت در كنفرانس هست.

تا 30 تير 93 فرصت داريد مقاله‌هاي خودتون رو ارسال كنيد.

به نام خدا

سومين فراخوان دریافت مقاله برای

21امین كنفرانس مهندسي‌ زیست پزشكي ايران

 

بیست و یکمین كنفرانس مهندسي‌ زیست پزشكي ايران با هدف گسترش مرزهاي دانش و تبادل نظر علمي-كاربردي در زمينه هاي مختلف مهندسي زیست پزشكي و در راستاي تقويت ارتباط بين محققين، دانشجويان و صنعتگران كشور توسط انجمن مهندسی پزشکی و دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) در تاریخ 5 تا 7 آذرماه 1393 برگزار خواهد شد. كميته برگزاري بیست و یکمین كنفرانس مهندسي زیست پزشكي درصدد است با برگزاري سخنرانيهاي كليدي، نشست­هاي علمي و تخصصي تلاش نمايد آخرين دستاوردهاي دانش در زمينه هاي مختلف زیر را ارائه نماید.

 

پردازش سیگنال های حیاتی، پردازش تصاویر پزشکی، مدلسازی سامانه های زیستی، اندازه گیری زیستی، مهندسی عصب و توانبخشی، بیومکانیک سیالات زیستی، بیومکانیک جامدات زیستی، بیومکانیک ورزش، رباتیک، مهندسی قلبی و تنفسی، مهندسی بیومواد، بافت، سلولی و ملکولی، مهندسی بالینی، انفورماتیک زیستی و پزشکی از راه دور (تله مدیسین)، نانو مواد، مهندسی زیست شیمی و سایر زمینه های مرتبط با مهندسی پزشکی

 

بدین­وسیله از كليه پژوهشگران، كارشناسان و متخصصان دانشگاهها، مؤسسات تحقيقاتي و صنايع در رشته هاي مرتبط دعوت مي­شود تا با ارسال مقالات علمی خود به یکی از زبان­های فارسی یا انگلیسی به کنفرانس، در هرچه بهتر برگزار شدن این گردهمایی، مشاركت فعال داشته باشند. ارسال مقالات از طریق سایت به نشانی (

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
) صورت می­پذیرد و شکل­دهی مورد پذيرش مقالات در آدرس تارنمای سایت دائمی کنفرانس (
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
) قرار داده شده‌است. طبق دستورالعمل شکل­دهی مقالات کنفرانس تعداد بیشینه مجاز صفحات هر مقاله 6 صفحه است. هزینه داوری هرمقاله 75 هزارتومان است که درصورت پذیرش مقاله و تحت شرایط مندرج در سایت این هزینه بخشی از هزینه ثبت­نام کنفرانس محاسبه خواهد شد. لطفاً توجه نمایید که ثبت نام یکي از نویسندگان مقالات پذیرفته شده در کنفرانس ضروري است. تنها مقالات ارائه شده در تاریخ برگزاری کنفرانس در کتابچه کنفرانس چاپ خواهند شد. در نظر است که با توافق با کتابخانه دیجیتال IEEE-Xplore مقالات پذیرفته شده به زبان انگلیسی در سایت مربوط به این کتابخانه در معرض دید و استفاده در اینترنت قرار داده­شود. در ضمن از نویسندگان مقالات فارسی برگزیده دعوت خواهد گردید تا مقالات تکمیل شده خود را به فصلنامه علمی-پژوهشی مهندسی پزشکی زیستی ارسال نمایند. در ضمن امیدواریم که نویسندگان محترمی که عضو هیئت علمی دانشگاه­های ایران هستند، با شرکت فعال در روند داوری مقالات با کمیته علمی کنفرانس همکاری نمایند.

تاریخ های مهم:

• آغاز دریافت مقاله از 2 فروردین 93

• ارسال مقاله کامل و پرداخت حق داوری تا 30 تیر ماه 93

• اعلام نتایج اولیه تا 5 شهریور ماه 93

• ارسال نسخة نهایی مقاله و ارائه تا 5 مهر ماه 93

سایت دائمی کنفرانس:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

نشانی پست الکترونیکی دبیرخانه: icbme2014@icbme.ir

 

شاد و موفق باشيم:w16:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...