رفتن به مطلب

با تاکتیک های بازاریابی اینترنتی آشنا شوید!


ارسال های توصیه شده

در فکر حضوری موفق بر روی اینترنت هستید، اما اطلاعات مهمی از خرید اینترنتی، بازاریابی اینترنتی و فروش اینترنتی ندارید؟ ویا مدتهاست وب سایت دارید و جز هزینه چیز دیگری برای شما نداشته است؟ با ما همراه باشید تا بتوانید نبض خرید اینترنتی فروشگاه خود را برای فروش بیشتر محصولاتتان داشته باشید

 

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ز، بازاریابی از طریق اینترنت بازه وسیعی را شامل می شود زیرا که صرفاً منوط به بازاریابی از طریق اینترنت و ایمیل نیست بلکه مدیریت داده ها و مدیریت روابط مشتری (CRM) را نیز شامل می شود. به عبارت دیگر بازاریابی اینترنتی، چند مفهوم به هم گره خورده را شامل می شود که عبارتند از: طراحی، پیاده سازی، تبلیغات و فروش.

 

بازاریابی اینترنتی شامل همه مکان هایی است که مشتری های اینترنتی معمولاً با آن درگیر هستند همانند بازاریابی در موتورهای جستجوگر، بهینه سازی سایت، بنر های تبلیغاتی موجود در وب سایت های اینترنتی، ارسال ایمیل و …

 

شما برای کسب این اطلاعات و اینکه بهتر بتوانید از بازاریابی اینترنتی استفاده کنید شرکت توسعه نسل وب اقدام به تهیه کتابی با نام “تاکتیک های بازاریابی اینترنتی” کرده است. و دانلود رایگان این کتاب می تواند بزرگترین سرمایه گذاری در عرصه کار شما باشد.

 

در این کتاب خواهید دید که در فروش اینترنتی چه چیزهایی موثر می باشد و چه چیزهایی مضر است. آیا شما به فروش اینترنتی بیشتر فکر می کنید؟ چه نکاتی میتتواند در بازاریابی اینترنتی بیشتر به شما کمک کند ؟ چگونه می‌توانید هم در خرید سود کنید و هم در فروش ؟

 

 

آیا میدانید از چه راهکارهایی ، فروش اینترنتی صد در صدی ایجاد کنید.

 

اگر تجربه های بهترین فروشندگان ایران و جهان را در اختیار شما بگذاریم؛ آیا می‌توانید با استفاده از آن تجربه ها فروش اینترنتی بیشتر داشته باشید؟ چگونه مشتریان خود را جذب خرید اینترنتی وب سایتتان کنید؟

 

این تجربه ها در کتاب کاربردی و موثر بازاریابی اینترنتی نوشته شده است. مثال‌ها در این کتاب براساس بازار ایران و با زبانی ساده نوشته شده است. و اغلب از استراتژی هایی بکار گرفته شده است که همگی موفق و تجربه شده است .

 

شما می‌توانید به سادگی آن استراتژی هایی که در کتاب بیان شده است را به کار بگیرید و در کسب و کار خود معجزه شگفت انگیزی از فروش را دریابید. تاکنون فکر کرده اید که میتوانید در فرصت دو ماه استقلال مالی و فروش بالا را به کسب و کار خود برگردانید ؟

 

هیچ تصور ‌کردید که یک تلنگر کوچک میتواند افق های جدید در کسب و کار شما ایجاد کند. فقط و فقط یک تلنگر !!

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ز

لینک به دیدگاه

مولف : حسن قلی زاده

تاریخ نشر : بهار 39

... ارائه ای از شرکت توسعه نسل وب ...

 

آیا میدانید چرا بسیاری در کسب و کار اینترنتی خود موفق بوده اند؟

در کسب و کار اینترنتی مهم نیست که شما چند سال سن دارید ، اصلاً مهم نیسات کاه شاما چقادر

سرمایه دارید ، در کسب و کار اینترنتی مهم نیست که شما در کجای این کره خاکی زندگی میکنید. یک

کارآفرین به همراه ایده نو و خدماتی که برای مخاطبین جذا باشد یکی از دلایل موفقیات در کساب و

کار است .

ایجاد کسب و کار اینترنتی همانند رفتن به یک سفر دور و دراز اسات، سافر باه مکاانی ناشاناخته و

مهمتر از آن سفری که حتی تجربه کسانی که از شما جلوتر هستند برای موفقیت شما کافی نیسات . تنهاا

راهنمای شما برای شروع این سفر یک نقشه است، یک نقشهای که تا پایان این سفر راهنمای شما باشاد

و به شما کمک کند. نا این نقشه در کسب و کار اینترنتی طرح تجاری Business Plan است.

اما تما افرادی که قصد انتخا معیارهایی برای سنجش عملکرد بازاریابی دارناد بایاد عاواملی را در

نظر بگیرند که اثرات مثبت سه مفهو زیر را داشته باشند :

 جذ مشتری

 حفظ مشتری

 کسب درآمد

......

 

 

کتاب به صورت فایل اینجا گذاشتم امیدوارم به دردتون بخوره.

 

منبع:فرهنگ نیوز

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 3 ماه بعد...

اصول، قواعد و قوانین بازاریابی الکترونیکی

 

در عصر «كار حرفه ای و سرعت در انجام كار»، توجه به این نكته بسیار حائز اهمیت است كه بازیگران، بایستی اصول، قواعد و قوانین بازی را نیز بخوبی بدانند. متاسفانه در ایران، بسیاری از شركت ها و موسسات، بی آن كه به قواعد بازی توجه كنند، شروع به بازی می كنند و در اكثر موارد به جای معرفی، تبلیغ یا جا انداختن علامت تجاری «مشتری»، باعث «بدنامی» و «ضد تبلیغ» محصول یا خدمات مشتری خود می شوند. آنها بسادگی نمی دانند كه چگونه باید وارد گود «بازاریابی الكترونیكی» E-Marketing شد بی آن كه مارك Spammer خورد. ارسال كنندگان نامه های الكترونیكی ناخواسته با این گونه اقدامات خود نه تنها مشكلی از مشكلات «مشتری» خود حل نمی كنند، بلكه مشكلات بیشتری برایش فراهم می آورند. از دست دادن اعتبار و آبروی اینترنتی، روند رو به رشد سایت های اینترنتی ایرانی است، فقط به دلیل همان مشكل دیرینه است كه آدم های بی تخصص، بی توجه و بی اطلاع از قواعد و قوانین بازی روی به این بازی پر حادثه و پرمخاطره آورده اند.

 

در سال، در ایالات متحده و در اكثر كشورهای اروپایی و حتی همین اخیراً در نزدیكی خودمان در دبی، برای معرفی، توضیح و آموزش هر یك از اصول، قواعد و قوانینی كه باید در «بازاریابی الكترونیكی» و خصوصاً «بازاریابی از طریق پست الكترونیك» توسط «بازاریاب» رعایت شود، ساعت ها و گاه روزها سمینار و كارگاه های آموزش برگزار می شود و تازه وارد ها و نوآمدگان و حتی «بازاریاب های الكترونیكی حرفه ای با سابقه» در آن جلسات و سمینار ها شركت می كنند تا اطلاعاتشان نسبت به آنچه كه بر روی اینترنت گاه به صورت لحظه ای در حال تحول و تكامل است - یعنی تمام آن جنبه های مربوط به «كار» بر روی اینترنت و «تجارت الكترونیكی» یا «دولت الكترونیكی» و نیز شیوه های نوین بازاریابی و تبلیغات اینترنتی - به روز و به هنگام شود.

آنگاه كه آنها در حال برگزاری و شركت در این سمینارها و جلسات هستند، در همین ایران خودمان، در برخی فروشندگان و مغازه های كامپیوتری در پاساژهایی آن چنانی و این چنینی، علناً سرگرم فروش برنامه های Hack و Crack و Email Harvester ها و لیست بلند بالای كاربران ایرانی و خارجی اینترنتی هستند.كدامیك از مراجع قانونی، چنین مجوزهایی را برای این فروشگاه ها و حتی برخی شركت ها صادر كرده اند كه آنها می توانند به همین راحتی در این حوزه تخصصی و حساس فعالیت كنند سوالی است كه معلوم نیست چه كسی به آن پاسخ خواهد داد. آنگاه كه آنها در حال برگزاری و شركت در سمینارها و جلسات آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی های درست و قانونمند اینترنتی هستند، برخی بی خبران و ناآگاهان از قضایا با استفاده از برنامه های ارسال انبوه نامه های الكترونیكی، كاربران اینترنتی (چه ایرانی و چه خارجی) را هدف آماجی از نامه های تبلیغی خود قرار داده اند و تازه این طرف و آن طرف آگهی می زنند و صراحتاً اعلام می كنند كه «بر روی اینترنت و با Email بازاریابی اینترنتی» می كنند.

 

نا آگاهی و عدم اطلاع از اصول، قواعد و قوانین «بازاریابی اینترنتی» نه تنها خود این به اصطلاح «بازاریاب های قلابی اینترنتی» را در آینده ای نه چندان دور به زحمت و دردسر می اندازد، بلكه بیشتر و متاسفانه باعث «بی اعتبار» شدن و «بد سابقه» شدن مشتریان (از همه جا بی خبر) آنها می شود. مهمترین اصل در بازاریابی از طریق پست الكترونیك یا Email Marketing آن است كه ارسال كننده پیام های بازرگانی بایستی قبلاً از مخاطب «اجازه بگیرد» یا به عبارت دیگر «مخاطب یا كاربر اینترنتی» خود دریافت «خبرنامه ها و نامه های تبلیغی» آن شركت ارسال كننده را با تنظیم و تكمیل فرم ها و طی مراحلی درخواست كرده باشد. و این همان چیزی است كه كمتر شركت یا سایت تبلیغی اینترنتی زحمت رعایت آن را به خود داده است. بی رویه، پشت سر هم و بدون داشتن «اجازه صریح و شفاف» از مخاطبین، شركت هایی به نام «تبلیغ اینترنتی» سیلی از نامه ها و خبرنامه های الكترونیكی خود را به سوی شركت ها و آدرس های اینترنتی كه در اختیار دارند (یا خریداری كرده اند) روانه می سازند.

 

البته این موضوع، مساله ای نیست كه تنها در ایران رخ می دهد، اسپم كننده های بسیاری در سرتاسر دنیا سرگرم این كار هستند و خبرنامه های تبلیغاتی خود را به این سو و آن سو ارسال می كنند، اما این حركت در كل محكوم است و شركت های معتبر، هیچگاه نامه یا خبرنامه ای را بدون «درخواست» و «اجازه» صریح و قاطع (در برخی موارد پس از حداقل دو بار تایید مخاطب) برای كسی (در اینجا كاربر اینترنتی كه دارای آدرس پست الكترونیكی است) ارسال نمی كنند. بازاریابی از طریق پست الكترونیك مقوله ی جدیدی است، اصول، قواعد و قوانینی دارد كه رعایت آنها امری ضروری و اجباری است. با رعایت آن اصول است كه می توان موفق شد.

 

منبع: webfaqt.com

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...