sama-sh 6916 ارسال شده در 21 شهریور، 2014 نجات دو بره میش وحشی توسط محیط بانان دهج پس از شنیدن فریادهای میش مادر ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: ۳ نفر از محیط بانان شهربابک کرمان به نام های محمد شریفی، حمید خواجویی و احمد شجاعی حین گشت زنی در منطقه حفاظت شده دهج متوجه رفتار غیرعادی و سروصدای عجیب یک میش وحشی شدند. راهدار روح الامینی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهربابک گفت: سروصدای ممتد و حالت بی قراری میش وحشی باعث شد که محیط بانان به جستجوی اطراف پرداخته و متوجه شدند دو بره میش وحشی به دلیل بازیگوشی درون یک چاه سقوط کرده اند. یکی از محیط بانان بوسیله یک طناب از دهانه تنگ چاه به دورن آن رفته و پس از یک ساعت تلاش و مشقت فراوان موفق شد دو بره میش وحشی را از عمق چاه بیرون بکشد. ………………………تصویر: محیط بانان در حال بیرون کشیدن بره میش های وحشی از عمق چاه رییس اداره حفاظت محیط زیست شهربابک افزود: محیط بانان پس از اطمینان از سالم بودن بره میش ها آنها را رها کردند. ……………تصویر: میش وحشی مادر و بره میش ها در حال بالا رفتن از صخره ها و دور شدن از محدوده میش مادر که در تمام این مدت محل را ترک نکرده و با فاصله کمی از دهانه چاه ایستاده بود با سرعت به سمت بره ها رفته و آنها را با خود از محل دور می کند. 11
Yaser.C 5059 ارسال شده در 21 شهریور، 2014 اههههه....میش این شکلیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا از اونی نگذره که تو ذهن من جوری تداعی کرده بود که میش و بوفالو شکل همن..... 8
Mohammad1675 4635 ارسال شده در 21 شهریور، 2014 آخي چه نازن خدا خيرشون بده كه نجاتشون دادن اين گل تقديم ميكنم به همه محيط بانان زحمت كشي كه دوستدار محيط زيست و حيوانات هستن . خسته نباشيد ، دمتونم گرم 6
آتیه معماری 7545 ارسال شده در 21 شهریور، 2014 ببین بازی گوشی شنگول و منگول به کجا ختم شده با تشکر از محیط بانان عزیز دوستان مچکریم. 5
An@hita 8666 ارسال شده در 22 شهریور، 2014 اههههه....میش این شکلیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا از اونی نگذره که تو ذهن من جوری تداعی کرده بود که میش و بوفالو شکل همن..... :ws28: احتمالا شما هم دچار همون توهمی شدی که بعضی از دوستامون داشتن و آهو رو زن گوزن میدونستن 4
sara kia 3158 ارسال شده در 22 شهریور، 2014 دستشون درد نکنه خدا رو شکر گیر شکارچیای بی رحم و فرصت طلب نیفتادن. 5
ارسالهای توصیه شده