رفتن به مطلب

معرفی وب سایت های مفید جهت نوشتن مقاله های علمی وآگاهی از اخبار علمی کشور


ارسال های توصیه شده

1-وب سایت مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی: این وب سایت تمامی مجلات علمی پژوهشی تحت نظارت وزارت علوم و تحقیقات را نمایه کرده و امکان دسترسی به متن کامل مقالات این مجلات به صورت رایگان فراهم شده است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

2-وب سایت سیویلیکا: این وب سایت به معرفی کنفرانس های داخلی می پردازد و شما را از تاریخ برگزاری و همچنین مهلت ارسال مقالات به کنفرانس ها آگاه می سازد.این وب سایت همچنین امکان دسترسی به برخی از مقالات کنفرانس های برگزار شده را فراهم می نماید،اگرچه امکان دسترسی به کل مقاله رایگان نیست و شما باید در ازای دانلود هر مقاله هزینه آن را پرداخت کنید.(قیمت هر مقاله 2 هزار تومان)

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

3-وب سایت پارسیان کنفرانس: این وب سایت اخبار تمامی کنفرانس های علمی داخلی و خارجی را در تمامی رشته ها پوشش داده و شما با مراجعه به این سایت می توانید از تاریخ برگزاری کنفرانس و همچنین نحوه ارسال مقالات به این کنفرانس ها اطلاع پیدا کنید،این وب سایت همچنین امکان دسترسی به مقالات کنفرانس های برگزار شده را به صورت رایگان فراهم کرده است.این وب سایت در بخش اخبار نیز به اخرین اخبار دانشگاهی ،اخبار دکتری،و همچنین آخرین اخبار کارشناسی ارشد می پردازد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

4-وب سایت بانک اطلاعات نشریات ایران:این وب سایت دسترسی به متن مجلات علمی پژوهشی و علمی ترویجی کشور را فراهم می کند.وشما می توانید در ازای پرداخت حق عضویت سالانه از این امکانات استفاده نمایید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...