رفتن به مطلب

آیفون 6 در مقابل گلکسی اس 5 /عکس


ارسال های توصیه شده

به نظر می رسد با ورود آیفون 6 به بازار، این گوشی خطرناک ترین رقیب گلکسی اس 5 خواهد بود.

 

آفتاب: در این تصویر آیفون 6 و گلکسی اس 5 برای مقایسه در کنار هم قرار داده شده است.

 

این تصویر به صورت کامل بیانگر تفاوت های این دو تلفن همراه است.

 

طراحی زیبای گلکسی اس 5 در کنار اندازه ای نزدیک به آی پد در آیفون 6 در این تصویر دیده می شود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صفحه نمایش 4.7 اینچی با وضوح تصویر 960*1704، دوربین 8 مگاپیکسلی، چیپ ست اپل ای 8 و آی او اس 8 از جمله مشخصات آیفون 6 است که 28 شهریور وارد بازار می شود.

 

223968_931.jpg

منبع: آفتاب

لینک به دیدگاه

[h=2]چه افرادی آیفون را انتخاب می کنند؟[/h]

 

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
یک آیفون است و هزاران جذابیت دردانه اپل از وقتی که آمده هرساله دل افراد بسیاری را برده و هرکس که آن را به عنوان همراه خود استفاده میکند دیگر تصور داشتن همراهی جدا از سیب گاز زده تقریبا برایش غیر ممکن میشود.اگر مارا به خرافه پرستی متهم نمیکنید ما میگوییم که دستهای استیو جابز بزرگ در آیفون جادویی کرد که از نبوغش جاری میشد و اسمارت فونی را ساخت که دنیا بدان نیاز داشت.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

اما بیایید با هم یک آمار جالب را بررسی کنیم.به راستی چه کسانی برای خرید یک اسمارت فون به سراغ آیفون می آیند و چه کسانی به دنیای اندروید می پیوندند؟واقعا آیفون چه چیز دارد که در میان انواع و اقسام گوشی های اندرویدی با صفحات نمایش مختلف همچنان عاشقان بسیاری دارد؟ انتخاب یک شخص برای خرید یک اسمارت فون به شخصیت وی در زیبایی شناسی و درک طراحی در کنار براورده کردن نیازهای وی بازمیگردد و خیلی ها زیبایی را در اولویت و خیلی ها امکانات را به زیبایی و بسیاری هردو را در کنار هم میخواهند.شاید در دور و برتان خیلی ها هم باشند که به اسمارت فون به چشم یک اسباب بازی می نگرند و آن را وسیله ای تجملی بدانند.به هرحال در جوامع مختلف، افکار متفاوت است و ملاک های خرید اسمارت فون نیز متفاوت.این آمار به ما میگوید که چه افرادی با توجه به نیازشان و نوع کار و شخصیتشان به سراغ آیفون می آیند و چه افرادی با اندروید همراه میشوند. جدول زیر که برای شما به فارسی برگردان شده است این آمار جالب را که چه افرادی آیفون میخرند و چه افرادی اندروید، با خود به همراه دارد :

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

و اما با توجه به جدول بالا آماری مفید و مختصر از آیفونی ها :

 

آیفون داران بیشتر اهل تحصیلات هستند : آن ها بیش از ۲۷ درصد از افرادی را که مدارک عالی دانشگاهی تحصیلی را دارند را شامل میشوند و دارای درصد منفی ۳۳ در افراد دارای تحصیلات دبیرستانی هستند.اما اندرویدی ها در تحصیلات عالیه دانشگاهی دارای ۸ درصد و در افراد دارای تحصیلات دبیرستانی درصد منفی ۱۲ درصد هستند.

 

آیفون داران افراد مرفه تری هستند :

در این قسمت آیفون داران دارای عدد ۱۱ درصدی برای درامد بالای ۷۵ هزار دلار، ۳۰ درصد برای درامد بالای ۱۰۰ هزار دلار و ۴۸ درصد برای درامد بالای ۱۲۵ هزار دلار را شامل میشوند.اما اندرویدی ها درامدی پایین تر را دارند، اما باز هم درامد آن ها بالاتر از حد متوسط است.آن ها برای درامد بالای ۵۰ هزار دلار عدد ۴ تا ۱۴ درصد را در برمیگیرند.

 

سن؟تفاوت معناداری وجود ندارد : هردو گروه آیفون و اندرویدی ها تا سن ۶۵ سالگی در توزیع هم سن و سالی به سر میبرند.

 

آیفون داران بیشتر اهل کسب و کار حرفه ای هستند : آیفونی ها دارای عدد ۳۸ درصدی برای کسب و کار مدیریتی هستند و بالای ۳۱ درصد در کسب و کار فروش.اما اندرویدی ها دارای درصد بالای ۵۰ در پزشکی، فنی و و کامپیوتر هستند.

 

آیا شما اخبار تکنولوژی را دنبال میکنید؟آیفون و اندرویدی ها هردو اینکار را انجام میدهند : اما این درصد برای اندرویدی ها بیشتر است.۳۵ درصد اندروید در مقابل ۲۲ درصد اپل.

 

آیا شما به گجت های خود معتاد شده اید؟ فکر میکنید اینجا برتری با چه کسی است؟!درست حدس زدید! آیفون! : اختلاف غرور برانگیز است.۶۷ درصد برای آیفونی ها در مقابل ۳۹ درصد برای اندرویدی ها.

 

منابع : آرشیو خبرامروز

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...