رفتن به مطلب

کلاهبرداری کارمند بانک از سالخوردگان


saba mn

ارسال های توصیه شده

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، در اواخر اردیبهشت ماه نماینده حراست یکی از شعبه های بانکی در شهرستان ساوه به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرد و گزارش هایی از رفتار مشکوک یکی از کارمندان بانک و احتمال اختلاس از حساب مشتریان ارائه داد.

 

با اعلام این گزارش بلافاصله، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای بررسی موضوع شروع کردند.

 

در تحقیقات جامع و نامحسوس کارآگاهان پلیس که به مدت یک ماه به طول انجامید، مشخص شد کارمند متخلف در زمان مراجعه مشتریان سالخورده به شیوه های متعدد از حساب آن ها برداشت می کند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: با مشخص شدن جزئیات پرونده طی هماهنگی با دستگاه قضایی، وی به یگان انتظامی منتقل شد و مورد بازجویی فنی کارآگاهان قرار گرفت.

 

سرهنگ ˈعلی اصغر طالبیˈ اضافه کرد: با ارائه مستندات و مدارک به متهم، وی به یک میلیارد و 530 میلیون ریال اختلاس و برداشت غیرمجاز از حساب مشتریانی اعتراف کرد که اغلب سالخورده بوده و نسبت به امور بانکی آشنایی نداشتند.

 

وی اظهار داشت: تمام مبالغ از متهم دریافت و به 47 نفر شهروندی که از این طریق از حساب آن ها برداشت شده بود، مسترد شد و متهم با قرار بازداشت به ندامتگاه معرفی شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...