Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 4 شهریور، 2014 آیا میدانستید بزرگراه های آلمان از 70 سال پیش به صورت باندهای فرود استاندارد ساخته شده اند ؟! باور کردنش سخت است که ۷ دهه قبل، بزرگراه های آلمان توسط نیرو هوایی این کشور برای فرود و پرواز اضطراری با جنگنده هایی مثل Messerschmitt bf109s یا Focke-Wulf Fw 190s استفاده می شدند! از آن باورنکردنی تر این است که حتی هنوز هم پرنده های جنگی مثل A-10 Thunderbolt و F-16 یا هواپیماهای باربری سنگین وزن نظامی، مانند AC-130، می توانند روی این بزرگراه ها فرود آیند ! تصاویر این پست یک A-10 در حالت شبیه سازی فرود اضطراری و یک هرکولس AC-130 را در حال نشستن بر سطح این بزرگراه-فرودگاه ها نشان می دهد. جالب است بدانید که ارتش نازی -در قبل از جنگ جهانی دوم- بخش های جنبی مختلفی در کنار بزرگراه های آلمان بر پا و با تجهیزات مناسب مانند رادار، برج کنترل، سرویس آمبولانس و محل سوختگیری تکمیل کرده بود. امروزه این امکانات در اختیار ناتو قرار دارد و تصاویر این پست هم مربوط به عملیات های آن هستند. منبع: پارسینه 6
black banner 9103 ارسال شده در 5 شهریور، 2014 حالا جالبه يكم حساب كتاب كنيد ببينيد 70 سال پيش آلمان ها در چه وضعي بودن ! فكر كنم در معرض انقراض ولي ببين چكار ميكنند ! 3
ارسال های توصیه شده