رفتن به مطلب

نرم افزارهای رسم و طراحی نمودار و گراف


ارسال های توصیه شده

تو مراحل مختلف خیلی از پروژه های شهری از نمودارها و گراف برای بیان و نمایش آمارهای مختلف استفاده میشه. برای اینکار اغلب از نرم افزاری excel یا spss استفاده میشه. اما خب گاهاً پیش میاد که شخص دوس داره تنوع بیشتری از نمودارهای مختلف با گرافیک های بهتر رو تو کارش داشته باشه و از روش های تکراری استفاده نکنه.

 

این تاپیک رو زدم تا هرکس نرم افزارهای مختلفی که تو این زمینه کاربرد داره رو معرفی کنه و لینک دانلودش رو در اختیار بقیه دوستان قرار بده :a030:

لینک به دیدگاه

نرم افزار Golden Software Grapher v9.1.536

Golden Software Grapher v9.1.536 نرم افزاری کاربردی و قدرتمند برای طراحی های شما می باشد که تمامی نیازهای پیچیده شما را برطرف می سازد. قابل استفاده برای دانشمندان ، مهندسان و تاجران حرفه ای ! این نرم افزار بی نظیرترین نرم افزار در زمینه طراحی گراف می باشد.این نرم افزار آسان ، قدرتمند و متناوب به شما اجازه طراحی گراف های رسمی را در مدت چند دقیقه می دهد.گراف حرفه ای ، تاثیر گذار و فوق العاده شما باعث تعجب و حیرت افرادی می شود که هر بار با گراف شما نگاه می کنند ! توسط این نرم افزار می توانید کارهای گرف خود را به فرمت Grapher 5 , Grapher 6 , Grapher 7 در قالب GRF و یا GPJ ذخیره نمایید.

Golden-Software-Grapher.jpg


 


برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
|
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


پسورد فایل و منبع=www.downloadha.com
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...