behzadk2019 132 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 خرداد، ۱۳۹۳ سلام . امیدوارم حالتون خوب باشه من فردا امتحان ازمایشگاه مبانی برق ( ازمایشگاه ماشین الکتریکی 1 شما رو دارم . نمیدونم چرا در عرض دو روز هر چی روی مدار فکر میکنم به نتیجه ای نمیرسم . میشه شما کمکم کنید و برام مدارو توضیح بدید . این مدارهاییه که ازشون امتحان میاد برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ببنید میخام به صورت ساده توصیح بدید . متلا بگید Ga با مقاومت کناریش میشه میشه ژنراتور . میشه این لطف رو در حق من کنید ؟؟ خیلی ممنون میشم اگر اینکارو کنید 6 لینک به دیدگاه
.sOuDeH. 16059 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 خرداد، ۱۳۹۳ مدارا که واضحه.... بعد شما باید اصولا اینارو ببندی جریان ولتاژ اندازه بگیری.. مگه حفظیه امتحان؟؟؟؟؟ چی میخواید دقیقا من نگرفتم 7 لینک به دیدگاه
behzadk2019 132 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 خرداد، ۱۳۹۳ مدارا که واضحه....بعد شما باید اصولا اینارو ببندی جریان ولتاژ اندازه بگیری.. مگه حفظیه امتحان؟؟؟؟؟ چی میخواید دقیقا من نگرفتم امتحان بله کاملا حفظیه . هیچ مداری بهمون نمیده مدار بندی رو میخواستم یاد بگیرم . یعنی اینکه مثلا مقاومت و علامت ga میشود ژنراتور چه علامتی میشه ارمیچهر ؟؟؟ داخل عکسای پایین مدارو رو کشیدم و خودم بعضی ها رو جواب دادم . ببنید اینهایی که جواب دادم درسته ؟؟ و اونی که علامت سوال گذاشتم برام بگید چیه یک سوال دیگه . اصلا یادم نمیاد که در ازمایشگاه سلف بوده باشه . سلف در خود جعبه ارمیچهر فکر کنم از اول جاسازی شده درسته ؟؟ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام میشه لطف کنید و اسم این دستگاه ها رو که در عکس پایینی میذارم برام بگید . تشکر برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ممنون میشم جواب بدید . 4 لینک به دیدگاه
.sOuDeH. 16059 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 خرداد، ۱۳۹۳ اونایی که علامت گذاشتی که سلفه دوستم... بعد کی گفته سری مقاوت و سلف میشه آرمیچر؟؟؟؟؟ چیکار داری اون اسمش چیه... یه سلف و مقاوت رو باهم سری کن..یه آمپر متر سری کن بااین دوتا منبع ولتاژ هم موازی، جریان رو بخون... با اسمشون چیکار داری؟؟؟ آرمیچر یه بخش از موتوره....که بهش ولتاژ ورودی اعمال میشه...جدا نیست که تو سری مقاوت و سلف و اسمشو گذاشتی آرمیچر...حالا گیریم اسمش هم این باشه..چیکار به اسمش داری حله؟؟؟ 5 لینک به دیدگاه
.sOuDeH. 16059 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 خرداد، ۱۳۹۳ در مورد اون تا عکس...قطعا روشون نوشته شده...اما شاید همون آمپر متره نمیدونم دقیقا... اولی هم ولت مترو آوردی وصل کردی به اون به طور موازی...نمیدونم چیه دقیقا 5 لینک به دیدگاه
.sOuDeH. 16059 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 خرداد، ۱۳۹۳ دوستان چرا سکوت کردین شما هم یه چیزی بگین بنده خدا گیره کارش 3 لینک به دیدگاه
.sOuDeH. 16059 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 خرداد، ۱۳۹۳ شکل شماره یک بالا:ژنراتور کمپوند شنت کوتاه ببین دوستم توی این شکل ژنراتور و میبندی..به یه سر ژنراتور آمپر متر رو وصل میکنی..فرضا زمین رو..به اون یکی سرش یه سلف و بعد هم رئوستا و یه سر رئوستا که بازه رو میزنی به آمپر متر(حواست باشه زمین ها باید به هم وصل شن زمین آمپر متر و زمیت ژنراتور) بعد دوباره یه سلف رو میزنی به اون سر سلف اولی که به جایی وصل نیست..حالا دوباره یه آمپر متره دیگه سر راه سلف دومی قرار میدی....یه سر آمپر متر دوم به سلف دوم و اونیکی سرش وصل میشه به بار..اون طرف بار که بازه رو فرضا بزن به زمین آمپر متره اولت.. حالا یه ولتمتر بردار یه سرشو بزن به بار یه سر دیگش که زمینه رو دوباره بزن به زمین آمپر متره اولت... این تموم شد رفت پی کارش 4 لینک به دیدگاه
.sOuDeH. 16059 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 خرداد، ۱۳۹۳ شکل شماره یک پایینژنراتور کمپوند شنت بلند این شکل هم مثل همون بالایی هستش فقط اون شکله که دو تا خط داره یه منبع ولتاژ هست که باید وصل کنی به مدار اصلیت اینم که تموم شد رفت پی کارش 5 لینک به دیدگاه
.sOuDeH. 16059 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 خرداد، ۱۳۹۳ شکل شماره دو هم دقیقا همینه هیچ چیزه جدیدی نداره که نیاز به توضیح باشه اینم ازینولتاژ سازی ژنراتور شنت و بارگیری ژنراتور شنت و موتور شنت 5 لینک به دیدگاه
.sOuDeH. 16059 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 خرداد، ۱۳۹۳ شکل شماره سه بالامدار باز ترانس منبع ورودی که احتمالا یه منبع سینوسیه مثلا برق شهر موازی میکنی با ترانس ینی دو سرشو میاری میزنی دو سر ترانس..دو سر ترانستو میزنی به دو سر ولت متر..یه سر آمپر مترو میزنی به سر بالاییه ولت متر..بعد اون یکی سر آمپر مترو میزنی به ترانزیستور اون سمت ترانزیستور معلوم نیست به کجا وصله احتمالا باید بزنی برق شهر اینم ازین 4 لینک به دیدگاه
.sOuDeH. 16059 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 خرداد، ۱۳۹۳ دو تای بعدی هم خیلی سادست همون شکل یالاییه فقط ازون طرف شروع کرده..شکل پایین ترش هم همونه فقط یه بار هم اضافه کرده حالا باز سوال داشتی بپرس جوابتو میدم هول نشو فقطاتصال کوتاه ترانس و ژنراتور شنت تحریک مستقل 5 لینک به دیدگاه
Yaser.C 5059 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 خرداد، ۱۳۹۳ آز ماشین رو سه سال پیش پاس کردم الان دقیق خاطرم نیست اما میدونم سیم پیچ تحریک و میدان رو با یه سلف و مقاومت مدل میکردن..یعنی سلف خارجی وجود نداشت ما یه رئوستا میزدیم سر موتور و جریان شو کنترل میکردیم حالا مدل سیم پیچتحریک هم متفاوت بود. اگه منبع تغذیه تحریک میدان و آرمیچر جدا بود میشد موتور تحریک مستقل اگه منبع تغدیه ها رو یکی میکردیم و سیم پیچتحریک و آرمیچر رو موازی میبستیم میشد مدل شنت که خودش دو نوع داشت شنت کوتاه و شنت بلند اگه منبع تغذیه ها یکی بود و سیمپیچتحریک سری با آرمیچر اصلی بود میشد مدل سری اگه حالت ترکیبی هم میزدیم میشد کمپوند این چیزی بود که از ماشین ۱ به خاطر داشتم..دیگه اگه غلط بود به بزرگواری خودتون ببخشید!! دوستان قدرتی بیشتر میتونن کمک کنن...باز من میرم سراغ منابع (البته اگه مونده باشه چیزی!!!!) ببینم میتونم بیشتر کمک کنم یا نه؟؟؟ 5 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده