رفتن به مطلب

ورود این مواد غذایی به خانه تان ممنوع است!!


afa

ارسال های توصیه شده

هر روز در معرض صدها ماده شیمیایی از جمله افزودنی های غذایی و مواد بهداشتی در شامپوها، صابون ها و لوازم آرایشی قرار می گیریم. این سموم یا مواد شیمیایی که وارد منزل می کنیم، پس از استفاده وارد بدن ما می شود و مشکلاتی مانند حساسیت، خستگی مفرط، سرفه، سردرد و ... به وجود می آورد. برای کند کردن روند پیری و داشتن احساس جوانی و شادابی بیشتر باید مانع از ورود چند کالا به منزل شد.

 

 

 

 

موادغذایی حاوی افزودنی، رنگ مصنوعی و شیرین کننده های غیرطبیعی

در برخی موارد، در تولید سبزی و میوه از حشره کش ها استفاده می شود که سیستم عصبی حشرات را از بین می برد، استفاده از این موادغذایی می تواند همان اثر را روی سیستم عصبی انسان بگذارد. بنابراین تا حد امکان از فرآورده های ارگانیک استفاده کنید. همچنین استفاده از رنگ های مصنوعی در تهیه موادغذایی در اروپا منع شده است زیرا باعث بیش فعالی کودکان می شود. بنابراین از خوردن مواد حاوی رنگ های خوراکی و نوشیدنی های صنعتی، کیک، شیرینی و غذاهای فرآوری شده خودداری و قبل از خرید هر ماده غذایی به محتویات آن توجه کنید. از مصرف مواد حاوی شیرین کننده مصنوعی به ویژه اسپارتم (نوعی ماده شیمیایی مصنوعی) باید پرهیز شود.اسپارتم در نوشابه های رژیمی، آدامس های رژیمی، آب نبات ها، ماست، سریلاک های صبحانه و ... موجود است. نتایج سه تحقیق آزمایشگاهی نشان می دهد، این شیرین کننده های مصنوعی سرطان خون، سرطان کلیه و سرطان های دیگر در نمونه های آزمایشگاهی ایجاد می کند.

 

 

 

هر کالایی که دارای برچسب ضدباکتریایی است

تریکلوسان نوعی ماده شیمیایی حشره کش است. در صابون های ضدباکتریایی، دئودورانت های بوگیر بدن، کرم های ضدآکنه و برخی خمیردندان ها موجود است. این ماده در نمونه های آزمایشگاهی باعث اختلال عملکرد غدد درون ریز می شود. استفاده از صابون ها و محصولات بهداشتی ضدباکتریایی می تواند باعث رشد باکتری مقاوم به آنتی بیوتیک شود. صابون های ضدباکتری اثر بهتری نسبت به صابون های معمولی در از بین بردن میکروب ها ندارد.

 

 

 

 

رایحه های مصنوعی

رایحه مصنوعی در خوشبو کننده هوا، صابون، شامپو، دئودورانت و ... یافت می شود. رایحه های مصنوعی حاوی فیتالیتس است که ناهنجاری های هورمونی، نقص هنگام تولد، مشکلات تناسلی، سردردهای میگرنی، حساسیت و حمله آسم ایجاد می کند. علاوه بر این، رایحه های مصنوعی می تواند حاوی سم باشد.

به جای آن از رایحه های طبیعی، گیاهی یا صد در صد روغن طبیعی آن استفاده کنید. برای خوشبو کردن هوای اتاق می توانید از پوست لیموی تازه استفاده کنید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...