رفتن به مطلب

طرز تهیه ذرت مکزیکی


afa

ارسال های توصیه شده

ذرت مکزیکی از جمله تنقلاتی است که مورد علاقه کودکان و جوانان است . می توان با کمی حوصله این خوراکی خوش خوراک را در منزل برای اعضای خانواده درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید .

 

 

مواد لازم :

کنسرو ذرت : یک عدد

قارچ : 100 گرم

کره : 100 گرم

آویشن : دو قاشق چایخوری

پنیر پیتزا : 100 گرم

کالباس : 100 گرم

سس مایونز : 4 قاشق غذاخوری

آبلیمو : یک قاشق غذاخوری

نمک و فلفل : به میزان لازم

 

 

طرز تهیه :

ابتدا قارچ ها را خرد کنید و در کمی روغن تفت دهید. در صورت تمایل می توانید قارچ ها را به مدت 5 دقیقه در آب جوش قرار دهید تا پخته شوند.کالباس را خرد کنید و به همراه ذرت به قارچ اضافه کنید .در صورت تمایل می توانید با تهیه بلال و پختن آن ، خودتان در منزل ذرت را تهیه کنید.برای این منظور بسته به نوع بلال آن را به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت داخل آب جوش بپزید و سپس دانه کنید. بهتر است در هنگام پخت به بلال ها نمک اضافه نکنید چرا که باعث سفت شدن آن می شود. حرارت را کم کنید و سس مایونز را به همراه کره و نمک و فلفل و آویشن به ذرت بیفزایید و خوب مخلوط کنید. در نهایت پنیر پیتزا به با ذرت مکزیکی مخلوط کنید و به مدت 5 دقیقه درب ظرف را ببندید. سپس شعله را خاموش کنید و آبلیمو را اضافه کنید.ذرت مکزیکی را در ظرف های مناسب بریزید و با کمی کالباس خرد شده تزئین کنید.در صورت تمایل می توانید از کمی سس خردل هم استفاده کنید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...