رفتن به مطلب

طراحی داخلی سالن مو و زیبایی


memmar

ارسال های توصیه شده

  • 1 ماه بعد...

nd85ylygjps29bq7ugs.jpg

 

 

شهر بندری و پر جنب و جوش مارسی برای استراحت و آرامش و بهره گیری از چشم اندازهای طبیعی برای انسان ها ساخته شده است. در این شهر پر جنب و جوش،متوجه یک سالن آرایش مو شیک می شوید که شما را به دیدن و تحسین فضای داخلی آن که توسط مارگواکس کلر(طراح) و برتراند گویلون (معمار) پدید آمده، تشویق می کند.

 

این سالن آرایش مو متعلق به متخصص مد های محلی پاسکال لانسیان است که از مردم با طراحی داخلی غیر متعارفش استقبال می کند. فرآورده های آرایشی مو که توسط پاسکال و از نظر کارشناسی او انتخاب شده در فضای ورودی به نمایش گذاشته شده است. پس از ورود با فضایی روشن مواجه می شوید که، قدم های مشتری را به اتاق انتظار رنگین هدایت می کند،و شما می توانید تا زمانی که نوبتتان برسد از آن لذت ببرید.

 

در اینجا نگاهی به چگونگی برنامه فیزیکی طیقه ی همکف می اندازیم: برای خدمات شست شوی مو یک خانه کوچک چوبی یک طرفه طراحی شده است به گونه ای که نسبت به فضای انتظار حریم خصوصی و دید را رعایت کند. فضای آرایش و کوتاه کردن مو در محلی باز بر روی صندلی هایی،با آینه هایی که در اطراف آن با قوس هایی پوشش داده شده اند برای ایجاد حس صمیمیت و راحتی جانمایی شده اند. فضاهای شستشو تا حد زیادی تحت تاثیر فرهنگ جنوبی فرانسه است. نه تنها خانه کوچک شست شوی مو با الهام از کابین های ماهیگیران مارسی است،بلکه مصالح ترکیبی از بتن و کاشی در پروژه نیز با الهام از همین سنت هاست.

ترجمه شده توسط کارگاه ترجمه نواندیشان

22keq4kw2rw4114gtrq2.jpg

 

6sortgoagu2arehazgs.jpg

 

 

 

yk48rwcian3g6tbk0iz3.jpg

 

bfuec31e0pggihj544k.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...