رفتن به مطلب

«شهر موش‌ها 2» به انیمشین‌سازی رسید/ برنامه‌‌های ویژه برای اکران


ارسال های توصیه شده

فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» همزمان با تدوین، مراحل انیمیشن‌سازی توسط رضا میثاقی و صداگذاری توسط علیرضا علویان را طی می‌کند.

 

آفتاب: به گزارش مهر، فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» که اسفند سال گذشته فیلمبرداری خود را به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت به پایان برد، هم اکنون توسط مصطفی خرقه پوش در حال تدوین است و همزمان رضا میثاقی انیمیشن‌سازی و علیرضا علویان صداگذاری این فیلم سینمایی را انجام می دهند.

 

 

این فیلم سینمایی قرار است عید فطر اکران شود و به گفته منیژه حکمت تهیه‌کننده این اثر، عوامل تولید قصد دارند اکران متفاوتی را برای این فیلم سینمایی در سراسر کشور تدارک ببینند و یک سال متفاوت در اکران سینما را رقم بزنند.

 

 

منیژه حکمت درباره اجرایی شدن طرح ویژه برای اکران فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» با همکاری وزارت ارشاد گفت: اجرایی کردن طرح ویژه برای اکران فیلم سینمایی «شهر موش ها 2» منوط به توافق و همکاری وزارت ارشاد است. لازم است همه مسئولان برای به بار نشستن این فیلم سینمایی که به نوعی یک پروژه ملی است، تلاش کنند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...