رفتن به مطلب

تارانتینو نسخه‌ی دوم جدیدترین فیلمنامه‌اش را می‌نویسد + خلاصه‌ی داستان The Hateful Eight


ارسال های توصیه شده

tarantino.jpg

 

کوئنتین تارانتینو شب گذشته در مراسم روخوانی فیلمنامه‌ی جدیدش، The Hateful Eight ضمن خاطرنشان کردن اینکه تصمیم دارد نسخه‌های دوم و حتی سومی از فیلمنامه بنویسد گفت پایانی که نسخه‌ی اولیه خواهد داشت در نسخه های بعدی تکرار نمیشود. امری که قطعا نشان دهنده‌ی تغییر تصمیم کوئنتین تارانتینو، خالق فیلمهای مهمی از جمله Pulp Fiction , Kill Bill 1,2, Django Unchained و Reservoir Dogs می باشد.

تقریبا سه ماه گذشته بود که پس از لو رفتن جدیدترین فیلمنامه‌ی کوئنتین تارانتینو به نام The Hateful Eight توسط سایت اینترنتی "گاوکر" وی اعلام کرد دیگر تمایلی به ساختن این فیلم نداشته و تصمیم دارد تا فیلمنامه را تنها تبدیل به کتاب کند. تصمیمی که به نظر میرسد از جانب کوئنتین تارانتینو تغییر کرده و وی بهرحال با نوشتن نسخه های جایگزین از فیلمنامه اصلی تصمیم به ساخت این فیلم دارد.

شب گذشته در شهر لس‌آنجلس، کوئنتین تارانتینو و بازیگرانی که قرار بود نقش های اصلی فیلم را بازی کنند، فیلمنامه را جلوی حضاری که بعضا با بلیطهای 200 دلاری به این سالن تئاتر آمده بودند روخوانی کردند. از جمله بازیگرانی که در این روخوانی حضور داشتند میشود به کورت راسل، بروس درن، مایکل مدسون، تیم راث و ساموئل جکسون اشاره کرد.

فیلم وسترنی تقریبا سه ساعته‌ بوده و رخدادهایش بین هشت تا دوازده سال بعد از جنگ داخلی امریکا که منجر به آزادسازی بردگان در ایالات جنوبی شد قرار میگیرد. فیلم با کرت راسل که جایزه بگیریست که در یک دلیجان با زنی که دستگیر کرده در راه کلانتری ای است که بتواند جایزه ی ده هزار دلاری بر روی سر این زن را بگیرد، آغاز میشود.

سپس دلیجان توسط یک سرباز بازنشسته‌ی دخیل در جنگ داخلی ( با بازی ساموئل ال جکسون ) متوقف شده و وی نیز به این دو نفر ملحق میشود. سپس مرد مرموز دیگری که ادعا میکند قرار است تا کلانتر جدید شهر پیش رو شود نیز به این جمع سه نفره ملحق میشود و سپس کولاک برف شدیدی رخ میدهد که باعث میشود این گروه چهار نفره در مغازه‌ ی پوشاک فروشی پناه بگیرند و اتفاقات چهار فصل از پنج فصل موجود در فیلمنامه تنها در همین مغازه رخ میدهد. فیلمی که پایانش مرگ تمامی شخصیت های اصلی را به همراه دارد ولی طبق گفته‌ی تارانتینو در نسخه ی بعدی فیلمنامه که احتمالا تبدیل به فیلم خواهد شد مخاطبین پایانی متفاوت را تجربه خواهند کرد.

طبق گفته‌ی حضار، این فیلم نیز مملو از کلمات Nigger و ***F و خشونت های رنگین و گرافیکی بوده است. نکاتی که منتقدین تارانتینو همیشه وی را بابتش سرزنش میکردند.

با این اوصاف، باید منتظر اخبار جدیدتر در رابطه با تارانتینو و تصمیم نهایی اش برای ساخت این وسترن که اتفاقا همراهی اکثریت حضار حاضر در جلسه‌ی روخوانی را با خود داشت باشیم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...