رفتن به مطلب

پریزی برای نابینایان


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
طراحان صنعتی همه روزه درتلاش هستند تا راهکار مفیدی برای راحت تر کردن زندگی نابینایان پیدا کنند. این افراد یکی از دغدغه های خود را درست کردن وسیله های مختلف مخصوص استفاده نابینایان می دانند و در این زمینه طرح های بسیاری را نیز ارائه می کنند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

"چینگ تزای" به تازگی وسیله ای برای راحتی نابینایان هنگام کار با وسایل الکتریکی ابداع کرده است که ویژگی های منحصر به فردی دارد. این طراح پریز برق مغناطیسی که در اصل یک آداپتور برای وسایل برقی است به وجود آورده است.

 

این وسیله در اصل آداپتوری است که به پریز برق وصل شده و با استفاده از سیم های مخصوص مغناطیسی می توان به راحتی به آن متصل شد. از ویژگی های این سیم و آداپتور می توان به نوشته های بریل روی بدنه اشاره کرد که به نوع دستگاه بر میگردد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

نکته دوم زمانی جلوه پیدا می کند که نابینایان در حال عبور مرور هستند و اگر پای آن ها به سیم گیرکند بدون هیچ مشکلی سیم از پریز خارج شده و مانع از سقوط فرد نابینا می شود.

 

این دستگاه هنوز در بخش تست های اولیه است و ممکن است تا سال های آینده وارد بازار شود. تا به حال طراحان بسیاری از این وسیله تمجید کرده اند و آن را از جمله بهترین وسیله های کمک به نابینایان می دانند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 6 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...