رفتن به مطلب

مجوز ترانه‌های «حبیب» صادر شد


Imaaan

ارسال های توصیه شده

وی در حال حاضر در ایران به سر می‌برد. آثار حبیب پس از بررسی در اداره ارشاد مجوزهای لازم را اخذ کرد. ترانه‌هایی مثل «مادر» و... که دارای فضایی خانوادگی هستند در این کتاب گنجانده شده‌اند.

 

 

آفتاب: با اخذ همه مجوزهای انتشار در داخل کشور، «حبیب» با «مرد تنهای شب» در نمایشگاه کتاب آفتابی می‌شود.

 

به گزارش خبرآنلاین، مجوز انتشار مجموعه ترانه‌های «حبیب محبیان» در ایران صادر شد و در نمایشگاه کتاب امسال عرضه خواهد شد. این کتاب که برگزیده‌ای از آثار و ترانه‌های «حبیب» در همه سالهای فعالیت اش را تشکیل داده است، با عنوان «مرد تنهای شب» همه مجوزهای لازم برای انتشار را اخذ کرده و از سوی انتشارات «نصیرا» اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه کتاب امسال ارائه و توزیع خواهد شد.

 

آنطور که خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌اند، بابک اباذری، مدیر عامل انتشارات نصیرا درباره این کتاب گفت: این کتاب مجموع ترانه‌های آقای محبیان است. ترانه‌هایی که طبق قواعد و قوانین کشور تهیه و تولید شده است. وی در حال حاضر در ایران به سر می‌برد. آثار حبیب پس از بررسی در اداره ارشاد مجوزهای لازم را اخذ کرد. ترانه‌هایی مثل «مادر» و... که دارای فضایی خانوادگی هستند در این کتاب گنجانده شده‌اند.

 

وی همچنین گفت: من با آقای محبیان و همسر ایشان در ارتباط هستم. ایشان امتیاز این ترانه‌ها را به فردی واگذار کرده بود و ما هم از طریق ایشان توانستیم مجوزهای این اثر را بگیریم و اثر این هفته به چاپ خواهد رسید و امسال قطعا در نمایشگاه کتاب ارائه خواهد شد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...