رفتن به مطلب

مشاهده همزمان 4 پلنگ ایرانی در بمو


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

کد خبر: 2271743

تاریخ مخابره : ۱۳۹۳/۱/۲۷ - ۰۸:۵۱

اتفاقی نادر در عرصه حیات وحش ایران؛

۴ پلنگ ایرانی همزمان در پارک ملی بمو مشاهده شدند

 

مدیر پارک ملی بمو از مشاهده همزمان 4 پلنگ ایرانی در پارک ملی بمو خبر داد.

 

 

قاسم قائدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: در رخدادی نادر هفته گذشته محیط بانان پارک ملی بمو در استان فارس حین گشت و کنترل در ارتفاعات این پارک چهار پلنگ ایرانی را بصورت همزمان مشاهده و موفق شدند از یکی از توله پلنگ ها تصویربرداری کنند.

IMG21312883.jpg

یکی از ۴ پلنگ ایرانی مشاهده شده در پارک ملی بمو که توسط محیط بانان تصویربرداری شد

IMG21314816.jpg

مدیر پارک ملی بمو اظهار داشت: روز چهارشنبه به همراه پنج نفر از محیط بانان حین گشت و کنترل در ارتفاعات پارک در ساعت ۶٫۱۵ از فاصله بسیار نزدیک حدودا ۵۰ متری ۳ قلاده پلنگ شامل یک پلنگ ماده و دو توله اش و در فاصله حدودا صد متری از آنها یک پلنگ نر را مشاهده کردیم.

قائدی تصریح کرد: پلنگ ها که متوجه حضور محیط بانان شده بودند به آرامی پراکنده و در لابلای بوته ها استتار شدند با این حال از یکی از توله ها تصویربرداری شد.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 9
ارسال شده در

باعث خوشحالیه....:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

از شدت خوشالی نمیدونم چی بگم....خدایا خدت حافظ اون پلنگای خوشگل و زیبات باش..ادمای بی مسولیت خیلی ظالم به خلقت شدن

  • Like 3
ارسال شده در

چ عجب بعد مدتها بالاخره ی خبر خوشحال کننده شنیدیم:sigh:

  • Like 4
ارسال شده در

آقا این خبرارو نذارین باز این شکارچیهای بی همه چیز میرن سراغشون:icon_pf (34):

  • Like 3
×
×
  • اضافه کردن...