An@hita 8666 ارسال شده در 17 تیر، 2014 کد خبر: 2271743 تاریخ مخابره : ۱۳۹۳/۱/۲۷ - ۰۸:۵۱ اتفاقی نادر در عرصه حیات وحش ایران؛ ۴ پلنگ ایرانی همزمان در پارک ملی بمو مشاهده شدند مدیر پارک ملی بمو از مشاهده همزمان 4 پلنگ ایرانی در پارک ملی بمو خبر داد. قاسم قائدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: در رخدادی نادر هفته گذشته محیط بانان پارک ملی بمو در استان فارس حین گشت و کنترل در ارتفاعات این پارک چهار پلنگ ایرانی را بصورت همزمان مشاهده و موفق شدند از یکی از توله پلنگ ها تصویربرداری کنند. یکی از ۴ پلنگ ایرانی مشاهده شده در پارک ملی بمو که توسط محیط بانان تصویربرداری شد مدیر پارک ملی بمو اظهار داشت: روز چهارشنبه به همراه پنج نفر از محیط بانان حین گشت و کنترل در ارتفاعات پارک در ساعت ۶٫۱۵ از فاصله بسیار نزدیک حدودا ۵۰ متری ۳ قلاده پلنگ شامل یک پلنگ ماده و دو توله اش و در فاصله حدودا صد متری از آنها یک پلنگ نر را مشاهده کردیم. قائدی تصریح کرد: پلنگ ها که متوجه حضور محیط بانان شده بودند به آرامی پراکنده و در لابلای بوته ها استتار شدند با این حال از یکی از توله ها تصویربرداری شد. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 9
notrino 2604 ارسال شده در 18 تیر، 2014 از شدت خوشالی نمیدونم چی بگم....خدایا خدت حافظ اون پلنگای خوشگل و زیبات باش..ادمای بی مسولیت خیلی ظالم به خلقت شدن 3
Lean 56970 ارسال شده در 19 تیر، 2014 آقا این خبرارو نذارین باز این شکارچیهای بی همه چیز میرن سراغشون:icon_pf (34): 3
ارسال های توصیه شده