رفتن به مطلب

دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی


S a d e n a

ارسال های توصیه شده

 

دانشگاه علامه طباطبائی در سال 1363 هجری شمسی براساس مصوبه شماره 39824/6448/34 شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد.

این دانشگاه هم اکنون به عنوان بزرگترین و مهمترین دانشگاه علوم انسانی و اجتماعی در کشور می باشد، که با دارا بودن قریب به 15 هزار نفر دانشجو در حدود 500 نفر عضو هیات علمی تمام وقت و 8 دانشکده در حال فعالیت می باشد.

 

 

 

  • کتابخانه مرکزی که از سال 1359 در محل دانشکده بهداشت و علوم پایه با زیربنای 1500 مترمربع شروع بکار کرد؛ و دارای 45000 جلد کتاب، 3000 قطعه اسلاید آموزشی ، 175 حلقه فیلم آموزشی و فیلم استریپ بوده است.
     
  • مرکز تولید و انتشارات که در سال 1354 تاسیس شد و دارای بخش های اداری و مالی، امور سفارشات ، اطاق ویرایش و امور فنی، حروفچینی و لاینوترون و همچنین سالن اصلی برای امور عکاسی ، مونتاژ ، چاپ و صحافی بوده است.
     
  • مرکز خدمات کامپیوتری که فعالیت های اصلی خود را از سال 1354 شروع کرد . این مرکز به لحاظ تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری از ابتدای تاسیس جزء معدود مراکز مجهز کامپیوتری جهت ارائه خدمات به نظام آموزشی یک دانشگاه در سراسرکشور محسوب می شده است . پس از تجمیع و تاسیس دانشگاه در سال 1363 نیز همواره کوشیده تا همگام و هماهنگ با سایر واحدهای دانشگاه در زمینه های علمی ، عملیاتی و تامین اطلاعت مورد نیا سطوح مختلف مدیریت دانشگاه را در حد امکان به نحو مطلوبی انجام دهد.

دانشکده حقوق

 

دانشــکده حـقـوق وعـلـوم سـیاسـی، با تشکیل گروهـی با عنوان « گروه حقوق » در مجتمع دانشگاهی ادبیات و علوم انسانی در سال1360 تاسیس شده است. در سال 1363 و به هنگام تاسیس دانشگاه علامه طباطبائی، این گروه در دانشکده اقتصاد، تحت عنوان « حقوق و علوم سیاسی » شکل جدیدی به خود گرفت. این گروه تا مدت ها دانشجو نپذیرفته و صرفا تامین کننده نیاز علمی دانشکده اقتصاد و سایر دانشکده ها در زمینه مواد درسی مربوط به حقوق و علوم سیاسی بود. در سال 1376 دانشکده حقوق وعلوم سیاسی با رشته های حقوق در مقطع کارشناسی و علوم سیاسی، روابط بین الملل و حقوق بین الملل درمقطع کارشناسی ارشد و استقراردر یک ساختمان مستقل تاسیس گردید. در سال 1379 ساختمان دیگری نیز در اختیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی قرار گرفت.

 

پایگاه اینترنتی :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...