رفتن به مطلب

اگر می خواهید مسلط بر ترجمه اصطلاحات حقوقی شوید این کتاب را بخوانید


Gandom.E

ارسال های توصیه شده

[h=3]کاری از دانشگاه کمبریج[/h][h=3]رشته حقوق از آن دسته رشته هایی است که مترجمان آن با حساسیت بالایی در امر ترجمه و برگرداندن جملات و عبارات مواجهند. از این رو کتاب حاضر شاید اندکی از این دشواری های ترجمه متون علی الخصوص برای مترجمان تازه کار بکاهد.[/h]

 

 

رساله حقوق- در کتاب زبان تخصصی حقوق (Professional English in Use: Law) به بررسی لغات و اصطلاحات حقوقی در زبان انگلیسی پرداخته می شود. این کتاب کاری است از دانشگاه کمبریج (Cambridge) و مناسب افرادی است که رشته تخصصی شان حقوق بوده و خواهان تسلط بر اصطلاحات تخصصی رشته خود در زبان انگلیسی هستند. رشته حقوق از آن دسته رشته هایی است که مترجمان آن با حساسیت بالایی در امر ترجمه و برگرداندن جملات و عبارات مواجهند. از این رو کتاب حاضر شاید اندکی از این دشواری های ترجمه متون علی الخصوص برای مترجمان تازه کار بکاهد.

 

Cambridge_-_Professional_English_in_Use_-_Law.jpg

از دیگر کاربردهای این کتاب می توان به تدریس آن در دانشگاه توسط استادان زبان تخصصی رشته حقوق اشاره نمود. این دسته از اساتید می توانند از این کتاب به عنوان منبعی برای تدریس درس زبان تخصصی رشته حقوق بهره بگیرند.

مترجمان تازه کار و علاقمندان به زبان تخصصی حقوق نیز به نوبه خود می توانند از کتاب حاضر به نحو احسن بهره مند گردند. هم اکنون امکان دریافت کتاب حاضر برای زبان آموزان گرامی فراهم است.

 

گفتنی است: نسخه ی ارائه شده، از کیفیت متوسط برخوردار است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

دانلود کنید

منبع: زبان پژوه

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...