رفتن به مطلب

اچ‌تی‌سی وان m8 با قابلیت افزودن حافظه 128 گیگی


Adel00

ارسال های توصیه شده

اچ‌تی‌سی وان M8 با قابلیت افزودن حافظه 128 گیگی

 

oqwxztd0e1qxgt74ahw4.jpg

 

 

اچ تی سی از جدیدترین محصول آلومینیومی خود موسوم به HTC One M8 با نمایشگر بزرگتر، نرم افزار بهینه و دوربین قوی تر علیه سامسونگ، رونمایی کرد.

مرجع : khabaronline.ir

عرش نیوز:

نمایشگر 5 اینچی (مدل قبلی 4.7 اینچی بود) با رزولوشن 1080 پیکسل، ظریفتر شدن بدنه گوشی و صدای استریوی لود اسپیکر گوشی که در مقایسه با مدل قبلی 25 درصد بلندتر شده است، از جمله ویژگی های جدیدترین گوشی اچ تی سی است.

دو گیگ رم با پردازنده 2.3 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 801 از نوع کرایت 400، جی پی یو و گرافیک آدرنو 330 ، مجهز به حافظه 16 و 32 گیگ است که اسلات برای اضافه کردن رم تا 128 گیگ در آن تعریف شده است.

 

همچنین سیستم عامل کیت کت 4.4 همراه با اینترفیس مخصوص اچ تی سی بنام Sense 6 نیز در آن دیده می شود.

از ویژگی های اینترفیس جدید برای نمونه؛ با زدن دو بار تب یا کشیدن به بالا، گوشی از حالت خواب بیدار می شود و وقتی گوشی قفل است تلفن در حالت پورتره قرار می گیرد و سوآپ کردن به سمت چپ باعث دسترسی به پنل مخصوص ویجت ها می شود. در حالت چشم انداز با زدن دکمه ولوم نیز می توانید به دوربین دسترسی پیدا کنید.دسترسی به تلفن وقتی قفل است با سرعت بالا امکان پذیر شده است.

باطری دستگاه M8 به صورت 2600mAh تعریف شده و حالت جدید موسوم به Power Saving Mode(شبیه گلکسی اس جدید سامسونگ S5) تا 30 ساعت روی ده درصد جواب می دهد.

 

دوربین دستگاه (Dou Camera) از نوع اولتراپیکسل (4MP) بوده و سنسور 1/3 داشته و سایز پیکسلی 2 میکرون تعریف شده و دیافراگم 2.0 دارد.دارای دو لنز مستقل بوده که عمل محاسبه فاصله با موضوع مورد عکاسی را انجام داده و با فوکوس مخصوص و افکت های ویژه قدرت خارق العاده ای را به دوربین گوشی داده است. همچنین دوربین جلوی گوشی 5 مگاپیکسلی شده است که ر مقایسه با 2.1 مگاپیکسل مدل قبلی پرش بزرگی محسوب می شود.

 

(نکته منفی ویژگی optical image stabilization از روی گوشی حذف شده است ) اما دو فلشه ال ای دی شده و فوکوس روی موضوع سریعتر از قبل شده و به 0.3 ثانیه رسیده است.

سایر ویژگی ها: 160 گرم وزن/ 146 در 70 در 9.4 میلیمتر ابعاد/ نمایشگر 16 میلیون و سوپر ال سی دی 3 لمسی/ 5 اینچی 1080 در 1920 پیکسل/ 441ppi/ مولتی تاچ/ گوریلا گلس سه/ شبکه نسل چهار LTE Cat4/ وای-فای/ بلوتوث/ NFC.

این گوشی آلومینیومی زیبا در رنگ خاکستری،نقریه ای و طلایی از همین امروز در سراسر جهان (530 پوند در لندن، 880 دلار استرالیایی در استرالیا،) در فروشگاههای اچ تی سی قابل خرید است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...