Amir R. Haddadi 9164 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۹۳ در طراحی پل لوپو Lupu جاده از کابل هایی که به طاق متصل هستند آویزان می شود . بدون طاق جاده با وزن زیاد خود فرو ریخته و ویران می شود . اما طاق فروریختی نیست . نیرویی که به پایین وارد می شود طاق را صاف خواهد کرد . در اکتبر سال ۲۰۰۰ ساخت پل لوپو آغاز می شود پل با طراحی پیچیده خود که در ۲۸ ژوئن ۲۰۰۳ این پل افتتاح می شود . اکنون شانگهای هم بنایی دیدنی و هم شاهرایی حیاتی در دل خود دارد و چین رکورد طولانی ترین پل طاق شکل دنیا را می زند . اما نیاز چین برای ساخت پل های بیشتر خیلی سریع این پیروزی را تحت الشعاع خود قرار داد . چین رودخانه ای دارد که تمام کشور را به دو نیم تقسیم کرده ، یانگ تسه طولانی ترین روخانه چین و سومین رودخانه بزرگ دنیاست . چینی ها برای پیشبرد اقتصاد خود مشغول به ساخت یکی دیگر از ابر پل های دنیا می شوند یک پل معلق به نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام runyang bridge-. طول رونیانگ بایستی ۳ برابر طول لوکوی شانگ های باشد . بیش از ۱ کیلومتر سازه یک تکه . این بلند ترین پلی است که چینی ها تاکنون ساخته اند و همچنین سومین پل معلق دنیا . اگر مایل هستید با مراحل ساخت و ارتباطات مهندسی دو پل عظیم لوپو و رونیانگ آشنا شوید پس این مستند فوق العاده را از دست ندهید . Frame width : 768 Frame height : 576Frame Rate : 25 Frame/secondLength : 00: 41 :40Format : WMVLanguage : Persian حجم فایل : 360 MB برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Source : iran30t 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده