رفتن به مطلب

گل زیباست و خالق گل زیباترین


ارسال های توصیه شده

گل زیباست و خالق گل زیباترین ، هر کسی لااقل یکباردر طول زندگیش دسته گلی به خود تقدیم کرده و در دل خود عبارت فتبارک الله احسن الخالقین را زمزمه کرده است . ایجاد دسته گلی زیبا که مناسب گلدان و فضای محیط باشد یک هنردیرینه است که در دنیای کنونی موجب وجود صنعت گل آرائی شده است .آیا تا به حال این سوالها به نظرتان رسیده است که :

1 ) چه گلدانی مناسب چه محلی است؟

2)چه گلی مناسب گلدان مورد علاقه شماست؟

3)چطور می توانید دسته گل مورد نظرتان را درست کرده و در گلدان بگذارید؟

به نظر می رسد گلهای فصلی بارنگهای متنوع ، دوام وعطر مناسب از جمله بهترین گلها برای منازل میباشند که اکثرا در محیط اطراف به وفور یافت می شوند . دراین میان انتخاب گلدان مناسب ، خود یک عامل اساسی است که درایجاد فضای دلنشین نقش مهمی دارد . رنگ ، اندازه ، طرح و استحکام گلدان از جمله این عوامل اساسی است . معمولا برای کنج ها : گلدان پایه بلند ، برای سطوح بالاسری : گلدان کشکولی و برای روی میزها بسته به فضای موجود گلدان گرد مناسب است .

در تصویری که مشاهده می کنید مجموعه ای از گلها با رنگبندی ساده و یکدست مورد نظر است که در یک میز نهارخوری کوچک قرار خواهد گرفت . چون ساقه گلهای مورد نظرعلفی است و دهانه گلدان به منظور قرار دادن دسته ای از گلها ، گشاد است ، به منظور جانمائی بهتر و جلوگیری از غوطه ور شدن گلها در آب ، دهانه گلدان را با چسب نواری ( سبز یا سفید) به حالت شطرنجی در اورده و گلها را در محل های دلخواه قرار می دهیم . به این ترتیب دسته گلی زیبا از گلهای مورد نظر داریم که به هیچ عنوان امکان تداخل آرایشی انها وجود ندارد.

 

goaraei1.jpg

 

برگرفته از سایت Flower layout art

تدوین : مهندس امیری

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...