رفتن به مطلب

بهترین خوراکی ها برای بچه های بدغذا


ارسال های توصیه شده

kid-kid-kid55.gif

اگر تصمیم دارید الگوی خورد و خوراک خانواده را اصلاح کنید باید کارتان را از بچه ها شروع کنید. هر چند بچه ها خیلی زود به تغییرات عادت میکنند اما شما ناچارید ترفندهای متعددی را رمایش کنید،، خصوصا اگر در خانواده یک کوچولوی بدغذا داشته باشید.

kids-and-vegetables.gif

کاملا قابل درک است که لیست سبزیجات مورد علاقه کودک شما خیلی بلند بالا نیست. شما میتوانید همان چند قلم سبزیجات مورد علاقه کودک تان را در هفته و در وعده های مختلف در اختیارش بگذاربد و به تدریج بقیه سبزیجات را هم با اشکال جذاب به آنها اضافه کنید.

اگر تصمیم دارید خوردن خوراکی های چرب و مضر را برای بچه ها قدغن کنید لازم است خود و همسرتان را هم برای نخوردن آنها توجیه کنید. این خیلی دور از منطق است که خودتان موقع دیدن فوتبال تخمه بشکنید ولی به بچه ها اجازه پفک خوردن ندهید.

kid-and-soup.gif

سوپ را به وعده های غذایی تان اضافه کنید، یک سوپ کم چرب پر سبزیجات هم نیازهای غذایی کودکان تان را تامین می کند هم از چاق شدن آنها پیشگیری میکند.

خوردن سالاد قبل از غذا به کاهش اشتها کمک می کند. ضمن اینکه فیبر مورد نیاز را تامین کرده، به سهولت دفع کمک می کند و هضم غذا را آسان می نماید.

بچه ها به موادی مانند آهن، پروتیین، و فیبر نیاز دارند. انواع گوشت برای تامین این مواد در دسترس هستند اما اگر به دنبال رژیمی برای حفظ تناسب اندام بچه ها هستید از حبوبات کمک بگیرید. حبوبات علاوه بر تنوعی که دارند به پیشگیری از یبوست نیز کمک می کنند.

kid-helpin-make-food.gif

و اگر بچه های شما بدغذا هستند یا ایرادگیرند خوب است از آنها در تهیه غذا کمک بگیرید. اگر آنها در مراحل پخت و پز شریک باشند احساس بهتری نسبت به غذا پیدا می کنند و طبیعتا کمتر غر می زنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...