رفتن به مطلب

LazyFeed سایت و شبکه اجتماعی فوق العاده برای تنبل ها !


RezaMTJAME

ارسال های توصیه شده

سایتی که امروز خدمتتون معرفی می کنم در واقع سایتی هست که مناسب حال تنبل هاست ؛ پس اگر خودتون رو تنبل حساب نمی کنید همین الان می تونید کامپیوترتون رو خاموش کنید و به جای خوندن این پست بروید و در خیابان و پارک ها دوان دوان شوید ! خب بریم سر اصل مطلب :

 

 

ani_about_lazyfeed.gif

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در واقع سایتی هست که اخبار و مطالب مورد علاقه شما رو از سراسر وب گلچین کرده و آن ها را جلوی چشمان شما عبور می دهد . بذارید یه مثال بزنم ، تا به حال در یک رستوران سوشی غذا خوردید ؟ تو این رستوران ها معمولا چیزی شبیه تسمه نقاله وجود داره که غذاها بوسیله اون روی پیشخون میان و کافیه شما دستتونو دراز کنین و بدون اینکه جابه جا بشین نوش جون کنین. سایتی که معرفی می کنم تجسمی از همچین رستورانی است اما تو فضای وب.شما رو صندلیتون می شینین و تنها کاری که میکنین بازکردن و دیدن خبرهاست…..در واقع شما در lazyfeed موضوعات مورد نظر خودتون رو وارد می کنید و از این به بعد همیشه تازه ترین خبرها در مورد اون موضوع در دسترس شماست. Lazyfeed به دلیل داشتن کاربران زیاد یک لایواستریم واقعیست , یعنی برای مثال اگر الان آهنگی روی نت بیاد که دو ساعت پیش منتشر شده قطعا شما در Lazyfeed آن را پیدا خواهید کرد . کار با LazyFeed بسیار آسان هست کافیه به
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
رفته و ثبت نام کنید . سپس میتونید تگ های مختلف و آیتم هایی که دوست دارید خبرهای مرتبط با آن را دنبال کنید به یوزر خود اضافه کنید . همین , اکنون شما هم به جمع تنبل های سایت LazyFeed پیوستید ، ما بیشماریم !

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
هم آدرس پروفایل من هست که اگه دوست داشتید فالو کنید تا دوستان ایرانی را راحت تر پیدا کنیم.

************

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...