رفتن به مطلب

درخت مظهر زندگی و طبیعت است


ارسال های توصیه شده

درخت مظهر زندگی و طبیعت است مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در آیین درختکاری در دانشگاه ازاد اسلامی قزوین این مطلب را عنوان کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین صبح امروز به مناسبت هفته منابع طبیعی مراسم درختکاری با حضور دکتر علی‌پور مدیرکل محیط زیست استان قزوین، مهندس ضامنی معاون فنی و آبخیزداری منابع طبیعی استان،‌ دکتر موسی‌خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و جمعی از مسئولان در بوستان مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

 

 

در حاشیه این مراسم دکتر علی‌پور با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: به مجموعه این دانشگاه تبریک می‌گویم که فضای خوب و مطلوبی ایجاد کرده‌اند و یکی از عواملی که زیبایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را دو چندان کرده، همین فضای سبز دیدنی و زیبا است.

 

 

مدیرکل محیط زیست استان ادامه داد: درخت منشا همه‌ی نعمت‌های الهی و مظهر زندگی است؛ در همین راستا و با توجه به علاقه‌مندی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مبنی بر حفاظت و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی، یک برنامه درختکاری با همکاری این دانشگاه برگزار کردیم.

 

 

دکترعلی‌پور در پایان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در کنار فعالیت‌ها و افتخارات آموزشی خود،‌ توانسته است با ایجاد فضای سبز مناسب در محیط دانشگاه، یک فضای مطلوب برای دانشجویان و دانش‌آموختگان خود فراهم نماید که جای تقدیر و تشکر دارد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...