رفتن به مطلب

تششعات امواج مخابراتی برای سلامتی زیان آور نیست!!


Adel00

ارسال های توصیه شده

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=class: over-title gray-text]وزیر ارتباطات در واکنش به زیان آور بودن امواج پارازیت های مخابراتی؛[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: title]تششعات امواج مخابراتی برای سلامتی زیان آور نیست[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

وزیر ارتباطات اعلام کرده است: نتایج بررسی‌های صورت گرفته گویای آن است که تشعشعات مخابراتی و الکترونیکی زیان‌آور نیستند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، محمود واعظی در این زمینه در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی داخلی نوشته است:«نکته بسیار مهمی که دغدغه مردم است موضوع اثرات امواج و تشعشعات مخابراتی و الکترونیکی است. خوشبختانه کمیته‌ای از چند ماه گذشته به مسوولیت این وزارتخانه با اعضایی از سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت و درمان تشکیل شد تا به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا تشعشعات موجود زیان آور است یا خیر؟

هر چند تاکنون نتایج نشان می‌دهد این تشعشعات زیان‌آور نیست، اما این کار را ادامه می‌دهیم و اگر به این نتیجه برسیم که امواجی وجود دارد که برای سلامت مردم زیان‌آور است قطعا تلاش خواهیم کرد جلوی آن گرفته شود.»

واعظی پیش از این هم در این باره گفته بود: سلامت مردم موضوعی است که برای ما اهمیتی بسیار زیاد دارد به همین دلیل از حدود دو ماه قبل با دستور رییس جمهوری کمیته جدیدی تشکیل شد که با ریاست رییس سازمان تنظیم مقررات و عضویت نهادهای مرتبط به بررسی وضعیت تاثیرگذاری این امواج بر روی سلامت مردم بپردازد.

وی در عین حال یادآور شده بود: در حال حاضر نیز نتیجه مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته به وزارت بهداشت فرستاده شده تا ارزیابی آنها بر روی این موضوع صورت بگیرد اما به هر صورت باید به این نکته اشاره کرد که بحث تشعشعات و تاثیر آنها برروی سلامت افراد موضوعی است که هم مقام معظم رهبری و هم رییس جمهوری برروی آن تاکید دارند به همین دلیل این تشعشات در هر کجا و به هر نسبت برای سلامت مضر باشد حتما با آنها شدیدا برخورد خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری آنا

لینک به دیدگاه

پیشنهاد من اینه تا جای ممکن گوشی رو در مواقع غیر ضروری از خودتون دور بذارین.

حتما شب ها موقع خواب خاموش کنین یا جایی دور از سر قرار بدین.

سردردهای اول صبح ممکنه از اثرات همون باشه :ws38:

لینک به دیدگاه

تا بحال مطالب زیادی در باره مضربودن یا نبودن امواج تلفن همراه منتشر شده و هیچکدوم هم نتونستن بطور کامل همدیگه رو نفی کنن.البته در این مورد سود و زیان شرکت های مخابراتی هم بی تاثیر نیست.

اما من تا بحال جایی نخوندم که بشه بطور کل همه امواج مخابراتی رو مضر ندونست.باید توان ارسالی از سوی فرستنده و فرکانس امواج ارسالی رو بررسی کرد.امواج تلفن همراه به دلیل اینکه از توان پایینی برخوردارند نمیتونن آسیب چندانی به انسان وارد کنن اما همنطور که عادل عزیز اشاره کرد، از قرار دادن تلفن همراه به مدت طولانی در مجاورت سر (به علت بافت مغز) باید اجتناب کرد.اما آیا کسی میدونه که سایر امواج موجود ،از چه توانی برخوردارن؟با توجه به کارکرد امواج پارازیت،قاعدتاً اینگونه امواج باید دارای توان بالایی باشن و همینطور فرکانس آنها هم در رنج مایکروویو بوده که مجموع این دو عامل،سبب آسیب رسانی به انسان میگردد.

بطور کل هر چه امواج دارای فرکانس و توان بالاتری باشن،قابلیت نفوذپذیری آنها در بافتهای بدن انسان افزایش می یابد.با نفوذ این امواج در بدن انسان و نیز با توجه به توان این امواج،مولکولهای آب موجود در بافتهای نرم بدن مانند مغز انسان، برانگیخته شده و رفتار نامتعارفی از خود بروز میدهند.شبیه همان چیزی که در دستگاه مایکروفر آشپزخانه اتفاق می افتد.

لینک به دیدگاه
  • 3 سال بعد...

کل دنیا میگه ضرر داره یعنی ضرر داره -چیزی که طبیعی نیست برای سلامتی حتما مضر و زیان اور هستش من تو دکل مخابراتی بودم و مواقعی که پیش دستگاههای فرستنده میرفتیم مواقع تعمیر و تنظیم لباس مخصوص ضد فرکانس و امواج میپوشیدیم

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...