رفتن به مطلب

استادان و دانشمندان برجسته مهندسی 1392 کشور معرفی شدند


ارسال های توصیه شده

مراسم تجلیل از مهندسان برجسته، استادان برجسته و دانشمندان جوان برجسته مهندسی کشور منتخب فرهنگستان علوم، روز دوشنبه پنجم اسفندماه سال جاری، همزمان با روز مهندسی برگزار می‌شود.

در دهمین دوره معرفی مهندسان برجسته کشور از مهندس فرامرز امین پور به عنوان مهندس برجسته در مهندسی عمران، دکتر کیومرث جعفر شقاقی به عنوان مهندس برجسته در مهندسی مکانیک و دکتر محمدمهدی نایبی به عنوان مهندس برجسته در مهندسی برق تجلیل خواهد شد.

در دومین دوره معرفی استادان برجسته مهندسی کشور هم از دکتر عیسی سلاجقه (استاد برجسته در مهندسی عمران)، دکتر فرخ مروستی (استاد برجسته در مهندسی برق) و دکتر منوچهر وثوقی (استاد برجسته در مهندسی شیمی و مهندسی محیط زیست) به عنوان استادان برجسته مهندسی منتخب فرهنگستان علوم در سال 1392 تجلیل به عمل خواهد آمد و در دومین دوره معرفی دانشمندان جوان برجسته مهندسی کشور از دکتر رضا خلخالی انصاری (دانشمند جوان برجسته در مهندسی مکانیک)، دکتر علی اکبر بابالو (دانشمند جوان برجسته در مهندسی شیمی)، دکتر مهدی بشیری (دانشمند جوان برجسته در مهندسی صنایع)، دکتر فرشاد لاهوتی (دانشمند جوان برجسته در مهندسی برق) و دکتر محمدرضا مشیری (دانشمند جوان برجسته در مهندسی مواد و معدن) به عنوان پنج دانشمند جوان برجسته مهندسی کشور منتخب فرهنگستان علوم در سال 1392 تجلیل می شود.

این مراسم روز دوشنبه پنجم اسفندماه از ساعت 15 تا 17 در سالن کنفرانس فرهنگستان علوم واقع در بزرگراه شهید حقانی، بعد از ایستگاه مترو، خروجی فرهنگستان ها و کتابخانه ملی، فرهنگستان علوم، طبقه دوم برگزار خواهد شد.

 

 

منبع:ایسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...