رفتن به مطلب

چوپان دروغگو امدادگران را فريب داد


masi eng

ارسال های توصیه شده

مرد چوپان براي نجات گوسفندانش با سازمان هلال احمر تماس گرفت و به دروغ گفت که همراه 6 چوپان ديگر در خطر مرگ قرار گرفته است. اين مرد روز دوشنبه درحالي‌که به‌شدت هراسان نشان مي‌داد با هلال احمر شهرستان صومعه‌سرا تماس گرفت و گفت که در ارتفاعات ليفشاگر گرفتار شده است. وي چند دقيقه بعد مجددا تماس گرفت و مدعي شد که يکي از چوپانان به‌علت سردي هوا جان خود را از دست داده و ديگري نيز حالت مساعدي ندارد.

 

حسين درخشان، سخنگوي سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر با اعلام اين خبر به‌همشهري گفت: بعد از تماس چوپان، 2تيم امدادي به محل اعزام شدند اما بررسي‌ها نشان مي‌داد که گفته‌هاي چوپان صحت نداشته است. او وقتي امدادگران را ديد در کمال خونسردي به آنها گفت که براي نجات جان گوسفندانش چنين ادعايي را مطرح کرده است تا گوسفندانش تلف نشوند.

 

وي افزود: اين چوپان به همراه 6 نفر ديگر براي چراي گوسفندان خود به ارتفاعات رفته بودند که در محاصره برف گرفتار شدند.

ارتفاع برف آنقدر زياد بود که گوسفندان آنها نمي‌توانستند به چرا بپردازند. براي همين چوپان با امدادگران تماس گرفته بود تا راه باز شود و با کناررفتن برف‌ها گوسفندانش به راحتي بتوانند به چرا بپردازند.درخشان افزود: امدادگران مقداري آذوقه در اختيار چوپانان قرار دادند و پس از باز کردن راه و کنار زدن برف‌ها شرايط را براي چراي گوسفندان مهيا کردند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...