رفتن به مطلب

نقشه پزشک قلابي براي اقامت رايگان در هتل‌ها


ارسال های توصیه شده

زشک قلابي با نوشتن نسخه‌هاي رايگان براي کارمندان هتل، اعتماد آنها را جلب مي‌کرد و پس از چند هفته اقامت و استفاده از همه امکانات هتل، متواري مي‌شد. اين مرد تبهکار از آذرماه سال گذشته تحت تعقيب پليس قرار گرفت. در آن زمان مدير يکي از هتل‌هاي شرق تهران به کلانتري 147گلبرگ رفت و پليس را در جريان کلاهبرداري‌هاي او قرار داد. وي به مأموران گفت: چند وقت پيش مردي حدودا 40ساله به هتل ما آمد و يک سوئيت اجاره کرد. او خودش را پزشک معرفي کرد و در اين مدت با نوشتن نسخه رايگان براي کارکنان هتل، اعتماد همه را جلب کرد تا اينکه بعد از يک‌ماه بدون اينکه پول غذا و کرايه‌اش را پرداخت کند، هتل را ترک و فرار کرد.با اين شکايت، پرونده در اختيار پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران قرار گرفت و در تحقيقات مشخص شد که نام و شماره نظام پزشکي متهم که در نسخه‌هاي رايگان او درج شده بود، در نظام پزشکي ثبت نشده و در حقيقت اين مرد پزشکي قلابي بوده که با اين شگرد دست به کلاهبرداري از صاحب هتل زده است.

 

ماموران در ادامه متوجه شدند که پزشک قلابي که اميرعلي نام دارد با رفتن به تعدادي ديگر ازهتل‌ها در تهران و شهرهاي توريستي کشور، مدت زيادي در آنجاها اقامت داشته و در نهايت بدون پرداخت هزينه غذا و اقامت، متواري شده است. وي در‌اين هتل‌ها نيز با نوشتن نسخه‌هاي رايگان براي کارکنان هتل، اعتماد آنها را جلب کرده تا جايي که کسي حتي مدارک شناسايي از او نخواسته بود.

 

ماموران که حدس مي‌زدند اميرعلي همچنان به اقامت رايگانش ادامه دهد، به استعلام از هتل‌هاي مختلف پرداختند و در نهايت متوجه شدند که وي چند روز پيش به هتلي در مرکز تهران رفته است. به اين ترتيب وي دستگير و مشخص شد که از مجرمان سابقه‌دار در زمينه کلاهبرداري و جعل بوده و پيش از اين چندين بار دستگير شده و به زندان افتاده است. همزمان با دستگيري متهم، در بازرسي کيف او تعداد زيادي سربرگ با نام 2شرکت قلابي و همچنين مدارک شناسايي افراد مختلف کشف و مشخص شد که او به بهانه استخدام اين افراد در اين شرکت‌ها از آنها کلاهبرداري کرده است.

 

اين مرد همچنين با حضور در يکي از بيمارستان‌هاي پايتخت، به بهانه انتقال زني از بيمارستان دولتي به يک بيمارستان مجهز، از دختر او کلاهبرداري کرده بود. سرهنگ رضا مؤذن، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعترافات متهم و شناسايي تعداد ديگري از شکات، قرار قانوني براي متهم صادر شده و او براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار مأموران پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران قرار گرفته است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...