رفتن به مطلب

کارنامه اولیه کنکور ارشد 31 اردیبهشت منتشر می‌شود


ارسال های توصیه شده

کارنامه اولیه کنکور ارشد 31 اردیبهشت منتشر می‌شود

 

کارنامه اولیه کنکور ارشد 31 اردیبهشت منتشر می‌شود خبرگزاری مهر معاون سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد در 31 اردیبهشت خبر داد و گفت:

داوطلبان مجاز می‌توانند از 5 خرداد نسبت به انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد اقدام کنند. ” داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود باید شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای خود را در سایت وارد کنند.

 

“ آفتاب: ” داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود باید شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای خود را در سایت وارد کنند. “حسین توکلی معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت که کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی از ساعت 20 روز جمعه 31 اردیبهشت ماه بر روی سایت اینترنتی این سازمان به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
منتشر می‌شود و داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود باید شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای خود را در سایت وارد کنند.

 

وی اظهار داشت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون نیز که شامل شرایط، ” داوطلبان می‌توانند در محدوده زمانی که از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 5 خرداد تا ساعت 24 روز دوشنبه 10 خردادماه در نظر گرفته شده است، برای انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام و یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام اولیه، نسبت به ثبت کد رشته‌ محل‌های انتخابی و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند. “

 

ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است، در سایت اینترنتی این سازمان قابل دسترس خواهدبود ” داوطلبان می‌توانند در محدوده زمانی که از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 5 خرداد تا ساعت 24 روز دوشنبه 10 خردادماه در نظر گرفته شده است، برای انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام و یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام اولیه، نسبت به ثبت کد رشته‌ محل‌های انتخابی و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.

 

“آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی می‌شوند در صورت تمایل به دریافت اصل دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ می‌توانند از روز سه‌شنبه 4 تا دوشنبه 10 خردادماه به مراکز پستی شهرستان محل اقامت خود مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کنند. معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1389 توصیه می‌شود، ابتدا نسبت به تهیه و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی اقدام کرده و کد رشته محل‌های مورد نظر خود (حداکثر 100 کد رشته محل) را از میان کد رشته‌ امتحانی مجاز انتخاب و کد رشته‌ محل‌های انتخابی را ابتدا به ترتیب اولویت علاقه مرتب و سپس در فرم پیش نویس درج کنند. وی اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند در محدوده زمانی که از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 5 خرداد تا ساعت 24 روز دوشنبه 10 خردادماه در نظر گرفته شده است، برای انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام و یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام اولیه، نسبت به ثبت کد رشته‌ محل‌های انتخابی و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند. توکلی افزود: پس از تایید نهایی کد رشته‌ محل‌های انتخابی توسط داوطلب، رمز 15 حرفی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...